Vores ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

JustAnotherName

sarahb skriver:

og lidt af omgivelserne

Nøøøøjjj, lækkert! DET kunne jeg virkelig godt lige bruge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

NaFe

Åhhhhh er dælme misundelig... det ser da bare sååååå lækkert ud altså... Og de to drenge..de er da bare alt alt for skønne...

Anmeld

19. juni 2011

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Var SKØN. Ungerne var så gode og de hyggede og badede og nød det. Det var helt igennem fantastisk. Ren afslapning og hygge
Billederne taler for sig selv

velkommen hjem i dejlige mennesker... Det ser virkelig ud til at jeres to lækre unger bare har hygget sig SÅ meget!!!

Anmeld

19. juni 2011

sarahb

anna-jonas skriver:

Øj, øj, øj.................Det ser dælme lækkert ud. Hvor varmt var der??? Sikke skønne billeder af dine smukke drenge................. ham Jonas bliver da vist en lille rund charmebøf, hva'??

ja han er da bare så skøn, og elsker mad
der var 37-40 grader.. SKØNT!!!

Anmeld

19. juni 2011

sarahb

MomseJulia skriver:

Ej hvor har din store dreng dog noget rigtig lækkert hår, det ser sku for fedt ud

Er sikker på de to nok skal komme til og knuse mange pigehjerter med deres charmerene ansigter og dejlig brunekrop ..

tak
Ja det har taget et år at få det hår, men vi elsker det også og han er heldigvis ikk irriteret af længden så det er Cool

Anmeld

19. juni 2011

sarahb

Lilac skriver:

åååååh, det ser helt fantastisk ud!!!! GID DET VAR MIG!!! Dine smukke drenge er da bare noget så lækre som sædvanlig!

tak søde

Anmeld

19. juni 2011

sarahb

JustAnotherName skriver:

Nøøøøjjj, lækkert! DET kunne jeg virkelig godt lige bruge

det var også ALT for godt

Anmeld

19. juni 2011

sarahb

NaFe skriver:

Åhhhhh er dælme misundelig... det ser da bare sååååå lækkert ud altså... Og de to drenge..de er da bare alt alt for skønne...

Tak søde

Anmeld

19. juni 2011

MomseJulia

sarahb skriver:

tak
Ja det har taget et år at få det hår, men vi elsker det også og han er heldigvis ikk irriteret af længden så det er Cool

Der klær ham også UTROLIG godt, lækker fyr

Citet fra min store datter, da hun så ham : Gad han var lidt større, for nøøøj han er min drømmefyr, rigtig Itali fyr ..

Anmeld

20. juni 2011

sarahb

MomseJulia skriver:

Der klær ham også UTROLIG godt, lækker fyr

Citet fra min store datter, da hun så ham : Gad han var lidt større, for nøøøj han er min drømmefyr, rigtig Itali fyr ..

hahahaha hvor er hun SØD. Det er da ret sejt han selv kan charme så store piger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.