Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Årrhhhh De dejlige drenge, altså!
Skønt for Jer med ferie Uuuhhh, dét ser jeg altså også frem til.Vi skal godt nok ikke ud at rejse ...kun lige en lille uges tid i sommerhus.Men det bliver SKØNT!! ....Og så skal jeg fejre min 30-års fødselsdag Weekenden i uge 29 ...hehe. Så der er da lidt i vente
Ajjjj hvor ser det lækkert ud!!!! Og drengene er jo som altid skønne at se på!
JustAnotherName skriver: Årrhhhh De dejlige drenge, altså! Skønt for Jer med ferie Uuuhhh, dét ser jeg altså også frem til.Vi skal godt nok ikke ud at rejse ...kun lige en lille uges tid i sommerhus.Men det bliver SKØNT!! ....Og så skal jeg fejre min 30-års fødselsdag Weekenden i uge 29 ...hehe. Så der er da lidt i vente
TbCp skriver: Ajjjj hvor ser det lækkert ud!!!! Og drengene er jo som altid skønne at se på!
sarahb skriver: det var såååå godt
det var såååå godt
Øj, øj, øj.................Det ser dælme lækkert ud. Hvor varmt var der??? Sikke skønne billeder af dine smukke drenge................. ham Jonas bliver da vist en lille rund charmebøf, hva'??
Ej hvor har din store dreng dog noget rigtig lækkert hår, det ser sku for fedt ud
Er sikker på de to nok skal komme til og knuse mange pigehjerter med deres charmerene ansigter og dejlig brunekrop ..
sarahb skriver:Var SKØN. Ungerne var så gode og de hyggede og badede og nød det. Det var helt igennem fantastisk. Ren afslapning og hyggeBillederne taler for sig selv
åååååh, det ser helt fantastisk ud!!!! GID DET VAR MIG!!! Dine smukke drenge er da bare noget så lækre som sædvanlig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128