Lidt nyt herfra... og billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

Mettemus

Lilje82 skriver:

Dejlig med updates og især når der følger med billeder med også

Han er jo alt for skøn ham Laurits og ja tiden går bare alt alt for hurtigt! De udvikler sig så meget hele tiden, at det jo næsten er svært at følge med, fordi man netop gerne vil julbe hver gang!

For snarligt job til Jens.

Taaak - især for de krydsede fingre, håber det snart kaster et job af sig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Dejlig opdatering!!! Og selvom det ikke er første gang jeg ser billederne, er de stadig SKØNNE!

Tark! Tænkte at de godt kunne tåle en genudsendelse

Anmeld

26. juni 2011

Mettemus

businesstigger skriver:

Han er en værre charmetrold.

Godt at I har fundet en løsning og rytme der virker for jer!

Og kan kan forstå at det må være en lettelse at tage huld på overvejelserne om studieskift. Ofte med sådanne beslutninger er det første skridt det svære men også meget befriende. Håber du finder ud af hvad der vil være det rigtige for dig.

Håber at Jens hurtigt finder noget arbejde så I ikke skal gå og bekymre jer om det og økonomien.

Tak Ja det har vist været længe under vejs med tanker omkring studiet. Hvis jeg er heldig kan jeg gøre det uden at det kommer til at tage længere tid end planen oprindelig var...

Anmeld

26. juni 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Kan man opbruge sin kvote for at sige" Åh hvor er han altså lækker Mette!"?? Jeg kan vist bare sige det igen og igen!

Ja det er så vildt hvor hurtigt det går! Og jeg opdager også nye ting hver dag - eller også er det ham der gør det Det er fantastisk!

Dejligt at den nye rutine fungerer! Og skulderklap til dig, for at holde på, at du havde ret og ikke bare hørte hvad sp'en sagde. De er kloge og har tit ret, men det ER os der kender ungerne bedst

Det lyder til at være en god idé at skifte studieretning. Det skal jo helst være  noget man har lyst til at komme tilbage til

Nulsukker kur lyder godt nok kedeligt! Jeg går selv og overvejer at bage en kage nu hvor Johannes har en slags fødselsdag... Måske er kagen mest for min skyld og de 5 mdr. er så bare en undskyldning for at lave den... 

Eh hvor er det træls med Jens´manglende job! Hvad er det han er færdig som? Håber snart han finder noget! Har han ikke mulighed for at komme på dagpenge, så det ikke er din SU der skal klare det hele?

Kram til jer to

Blev Johannes glad for sin kage?

Og nej - man kan ikke opbruge sin "falde i svime over babyer"-kvote - for så ville jeg være alvorligt på den næste gang du smækker billeder op af Johs Mos

Anmeld

26. juni 2011

Mettemus

Laura25 skriver:

Eeeeelsker det sidste billede! Hvor er han bare sød og lækker!

Tak skal du ha Synes også det er ret fantastisk og lidt anderledes end de andre billeder jeg har hvor han enten er lidt forskrækket over blitzen, kigger væk eller sover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.