Carina87 skriver:
Kan man opbruge sin kvote for at sige" Åh hvor er han altså lækker Mette!"?? Jeg kan vist bare sige det igen og igen!
Ja det er så vildt hvor hurtigt det går! Og jeg opdager også nye ting hver dag - eller også er det ham der gør det
Det er fantastisk!
Dejligt at den nye rutine fungerer! Og skulderklap til dig, for at holde på, at du havde ret og ikke bare hørte hvad sp'en sagde. De er kloge og har tit ret, men det ER os der kender ungerne bedst
Det lyder til at være en god idé at skifte studieretning. Det skal jo helst være noget man har lyst til at komme tilbage til
Nulsukker kur lyder godt nok kedeligt! Jeg går selv og overvejer at bage en kage nu hvor Johannes har en slags fødselsdag... Måske er kagen mest for min skyld og de 5 mdr. er så bare en undskyldning for at lave den... 
Eh hvor er det træls med Jens´manglende job! Hvad er det han er færdig som? Håber snart han finder noget! Har han ikke mulighed for at komme på dagpenge, så det ikke er din SU der skal klare det hele?
Kram til jer to
Blev Johannes glad for sin kage?
Og nej - man kan ikke opbruge sin "falde i svime over babyer"-kvote - for så ville jeg være alvorligt på den næste gang du smækker billeder op af Johs Mos
Anmeld