er i da vims en udvikling der sker igen her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2008

Loggidut

Her sker bare så meget...jeg aner slet ikke hvor jeg skal begynde, men siden i går synger Tiffanie: tommelfinger tommelfinger...det vil sige hun synger kun sætningen, her er jeg.

i dag har hun taget to skridt i DPén, selv om vores søde DPér normalt aldrig fortæller det til forældrene, fordi hun synes forældrene selv skal opleve det først, men hun valgte at fortælle til os, fordi hun ved vi venter med spænding...så hurra, der sker da lidt...

desuden er den nye trent herhjemme at trække af sine bukser, og forsøge at få dem på, og lige nøjagtig i dag fik hun dem på...hun manglede bare lige rumpetten, så var de ellers på plads...lol...og jeg var så heldig af få billeder af hende mens hun sidder og klæder sig i bukser, vanter og strømper!
ellers ikke nogle billeder som er nemme at få i kassen, men i dag virkede det.

så jeg venter lige på de bliver oploaded, så ligger de i mit album!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2008

bette

haha hold kæft hun er sej hende tif.. det kan mikkel sku ik finde ud af endnu..

haha lol hun ser nuttet ud

Anmeld

3. december 2008

ivfmarie

Jarhmen!! SÅ kær hun dog er... sidder der så fint og kæmper med hendes tøj...Dygtig pige. Og tillykke med skridtene!!

Marie - fuld af imponade

Anmeld

3. december 2008

ka li ja

aj hvor er hun sej!! tog hun selv strømperne på????
hun er også bare den mest bøjelige tøs ;o) hun stikker bare stængerne lodret op i vejret.. det må da være moren hun har det fra!!!! ROFL

Anmeld

3. december 2008

Lulle25

Tillykke med det og ja der sker bare noget hele tiden, især med sproget. Mathilde snakker helt vildt og kommer med nye ord hver dag, man bliver såååå stolt

Anmeld

3. december 2008

Loggidut

ka li ja skriver:

aj hvor er hun sej!! tog hun selv strømperne på????
hun er også bare den mest bøjelige tøs ;o) hun stikker bare stængerne lodret op i vejret.. det må da være moren hun har det fra!!!! ROFL

ja det med strømperne er nu noget gammelt...men jeg har aldrig fanget hende på kamera! men at hun kan greje at bukser skal på benene og strømer på fødderne og vanter på hænderne, er nok det jeg sådan studser mest over.

og det med stængerne direkte op i vejret er jo dagligdag her hjemme, men det kommer sig nok af at hun stadig er hypermobil, og jeg tror også det er derfor hun har så svært ved at styre de små ben...så nej kalaha, det er slet ikke fra mig.
men det hun mangler i grovmotorikken, det har hun så i finmotorikken, og i snilde, lol...hun er sgu så sjov nuher

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.