gravid minus symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

Frk.S

Jeg har heller ikke haft mange symptomer - så det var også først til NF scanningen, at det virkelig gik op for mig, at der altså er en lille en derinde.

Vær bare glad for at du ikke skal døje med fx kvalme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Kris89

mistede ugen efter. altså uge 10...

Anmeld

26. juni 2011

Thalia

Jeg havde ingen symptomer overhovedet ved min 2. og 3. graviditet. Faktisk var jeg ikke helt overbevist om at jeg troede på det før jeg blev scannet første gang

Anmeld

26. juni 2011

CmarianN

Hej...

Jeg er idag gravid i niende uge...

Jeg har bare ingen symptomer what so ever... Jo selvf. har jeg det, har lidt ømme bryster og enkelte aftner har jeg vildt ondt i maven, som en slags krampe... Sjældent har jeg en smule kvalme, men det er så lidt at jeg slet ikke slev tror på at jeg er gravid endnu... Har ikke været til scanning endnu, så min graviditet består i positive tests (dem har jeg også taget mange af &nbsp

Er der andre der har haft så "let" en graviditet, føler mig total unormal og bekymret om det overhovedet er rigtigt at jeg er gravid.

Hej med dig!

Jeg har de sidste 3 uger ikke mærket til andet end træthed og underlige spisevaner, og som du selv siger "Kramper" i underlivet, som jo så er ligaments smerter

Jeg blev scannet i 8 uge hvor jeg havde været symptomfri i ca 1 uge (ikke drfor jeg blev scannet), men ALT var i sin skønneste orden hos mig

Jeg er kommet så langt til, at jeg tænker JEG ER EN AF DE HELDIGE og prøver at nyde det inden maven bliver stor og "besværlig"...

Håber du kan gøre det samme

Pøj pøj med alt

Christina (9+0)

Anmeld

26. juni 2011

CmarianN

Kris89 skriver:

mistede ugen efter. altså uge 10...

ÅH GUD NEJ!!!!!!!!!!   

Det læste jeg ikke før jeg kom med mit svar... Sorry!

Ej jeg er VIRKELIG ked af det på dine vegne    

Håber på det bedste for jer!!

Anmeld

26. juni 2011

mortilnoahogmelina

JEg havde os en fandens let gravidtet lige indtil vi nåede uge 15 så begyndte en bækkenløsning for alvor at liste sig ind på mig , da vi nåede uge 18 var den så slem at jeg budt sygemeldt først 3 uger derefter på ubestemt tid og var sygemeldt hele min graviditet , jeg følte mig os enormt heldig i starten men ændret hurtig mening for hold nu op en hård graviditet jeg gik igennem .

Anmeld

26. juni 2011

mortilnoahogmelina

UNdskyld undskyld havde slet ikke læst du havde mistet , jeg trækker mit svar tilbage og undskylder meget .
ER virkelig ked af det på dine vegne .

Anmeld

26. juni 2011

Mira0911

Hej...

Jeg har bare ingen symptomer what so ever... Jo selvf. har jeg det, har lidt ømme bryster og enkelte aftner har jeg vildt ondt i maven, som en slags krampe... Sjældent har jeg en smule kvalme, men det er så lidt at jeg slet ikke slev tror på at jeg er gravid endnu... Har ikke været til scanning endnu, så min graviditet består i positive tests (dem har jeg også taget mange af &nbsp

Er der andre der har haft så "let" en graviditet, føler mig total unormal og bekymret om det overhovedet er rigtigt at jeg er gravid.

Arrhgt... Sorry... Havde ikke set at du have mistet... Det er jeg rigtig ked af at høre... Sender masser af knus din vej... 

Anmeld

27. juni 2011

Kris89

hej allesammen...

Det er helt i orden... Er endelig holdt op med at bløde, så nu må vi bare håbe den er der om 4 uger igen...

må vidst bare videre...

Anmeld

27. juni 2011

SussieThyssen

Kris89 skriver:

Hej...

Sådan er der også nogle der har det.

Min mor mærkede intet what so ever...og det synes jeg bare er snyd, for med mine var jeg hønesyg de første 12 til 16 uger

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.