gravid minus symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.875 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

Kris89

Hej...

Jeg er idag gravid i niende uge...

Jeg har bare ingen symptomer what so ever... Jo selvf. har jeg det, har lidt ømme bryster og enkelte aftner har jeg vildt ondt i maven, som en slags krampe... Sjældent har jeg en smule kvalme, men det er så lidt at jeg slet ikke slev tror på at jeg er gravid endnu... Har ikke været til scanning endnu, så min graviditet består i positive tests (dem har jeg også taget mange af &nbsp

Er der andre der har haft så "let" en graviditet, føler mig total unormal og bekymret om det overhovedet er rigtigt at jeg er gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

louisevl

Bare rolig ikke alle har de dumme symptomer, så nyd det

Jeg har heller ikke selv haft de store symptomer, kun træthed og halsbrand i perioder og jer er nu 36 uger henne

Anmeld

19. juni 2011

Kris89

louisevl skriver:

Bare rolig ikke alle har de dumme symptomer, så nyd det

Jeg har heller ikke selv haft de store symptomer, kun træthed og halsbrand i perioder og jer er nu 36 uger henne

Dejligt at høre det ikke kun er mig...

Jeg spiser normalt, er lidt træt, men derudover er det kun mine bryster der afslører at jeg er gravid..

Det er selvfølgelig skønt ikke at være plaget under graviditet, men samtidig også bare total mærkeligt, for alle andre jeg kender har fortalt så meget om forskellige symptomer og har bare nærmest ingen...

og i forvejen døjer jeg lidt med maven,m så at det rumsterrer lidt og lidt kvalme ind i mellem havde jeg også før...

glæder mig bare til scanning så det måske går op for mig hvad der sker og at det sker

Anmeld

19. juni 2011

rogerrasch

Kris89 skriver:

Hej...

Jeg har bare ingen symptomer what so ever... Jo selvf. har jeg det, har lidt ømme bryster og enkelte aftner har jeg vildt ondt i maven, som en slags krampe... Sjældent har jeg en smule kvalme, men det er så lidt at jeg slet ikke slev tror på at jeg er gravid endnu... Har ikke været til scanning endnu, så min graviditet består i positive tests (dem har jeg også taget mange af &nbsp

Er der andre der har haft så "let" en graviditet, føler mig total unormal og bekymret om det overhovedet er rigtigt at jeg er gravid.

jeg er nogenlunde lige så langt henne som mdig og jeg har heller ikke nogle kun meget lidt ømme bryster og meget minimal kvalme om aftenen

Anmeld

19. juni 2011

Kris89

rogerrasch skriver:

jeg er nogenlunde lige så langt henne som mdig og jeg har heller ikke nogle kun meget lidt ømme bryster og meget minimal kvalme om aftenen

lyder præcis som jeg. godt jeg ikke er alene... sjovt at man skal føle sig helt unormal fordi man har det normalt

Anmeld

19. juni 2011

rogerrasch

Kris89 skriver:

lyder præcis som jeg. godt jeg ikke er alene... sjovt at man skal føle sig helt unormal fordi man har det normalt

hehe ja helt bestemt, jeg går også og frygter er den der ikk mere osv... men jo selvfølgelig er den det

Anmeld

19. juni 2011

Millesmammi

jeg havde overhovedet heller ikke nogle symptomer da jeg ventede mille

Anmeld

20. juni 2011

Klara

Jeg har haft det precis som dig!!

Jeg havde kavlme/træthed/følte mig oppustet i ca 14 dage uge 6-8, men så forsvandt alle symptomer, jeg følteoverhoved ikke at jeg var gravid længre og var bekymret at det sket baby noget..

Nu er jeg i uge 12+3 og har lige været til nakkefoldscanning og lille baby hygger sig og har det helt perfekt!! Det var virkelig rart at se den lille når man intet kan mærke!

Jeg syns du skal nyde at du har det godt og glæd dig til scanning!

Anmeld

26. juni 2011

cinderella

Jeg har heller ikke ret mange symptomer udover ømme bryster, og en smule kvalme, men kvalmen er så lidt at jeg tit tænker om jeg måske havde det på samme måde før, men da jeg nu ved jeg er i 7 uge så lægger jeg bare mere mærke til det, men jeg er skam også helt bange at den lille ikke er der mere, også fordi da jeg var til scanning kunne de ikke se så meget, og de troede til at starte på at det var graviditet udenfor livmoderen. Men efter nogle blodprøver kan de se at hormonet stiger som det skal, så det skulle vist være helt i orden. Men jeg glæder mig sygt meget til at komme til scanning hvor man kan se at der sker noget og at babyen vokser

Anmeld

26. juni 2011

MortilCilas

Kris89 skriver:

Hej...

Jeg kender to, der ingen symptomer havde, Og skal du være glad for. Jeg led af kvalme, og opkast de første 4 - 5 måneder, plus den sidste 1½ måned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.