ej hvad sker der nu ??! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. juni 2011

Anonym trådstarter

:/ sagen er den at jeg forventer min mens om 7 dage....

det er nemlig på 28 dagen.. min cyklus har altid svinget lidt mellem 26 - 29 dage...og har altid kunne regne med det..

MEN Idag har jeg lige fået min mens, det er ret meget mørkt det som er kommet indtil nu.men jeg forventer jo først min mens om 7 dage...

hvad kan være årsagen til at den allerede kommer idag???!! er helt fortvivlet, fordi min mens har altid været realmæssig...

jeg har gået og troet at jeg var gravid de sidste 2 uger pga ømme bryster, kvalme om eftermiddagen og ekstrem hovedpine.. og nu Mens !!? jeg fatter det ikke...

har i nogle bud på hvad det evt. kan skyldes at den allerede kommer nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Anonym trådstarter

håber virkelig nogen af jer har en ide om hvad årsagen kan være...

Anmeld

18. juni 2011

Anonym trådstarter

slet ikke nogen som har du nogle idër !!!???

Anmeld

18. juni 2011

.....

Stress kan eventuelt godt gå lidt ind og pille ved din cyklos..men eller har jeg ikke rigtigt et bud på hvad det kunne være

Anmeld

18. juni 2011

Anonym trådstarter

Mut skriver:

Stress kan eventuelt godt gå lidt ind og pille ved din cyklos..men eller har jeg ikke rigtigt et bud på hvad det kunne være

Okay... burde jeg søge læge eller ?? hva vil du ha gjort hvis det var dig ??

Anmeld

18. juni 2011

Mama2980

Det kan være at der har været et befrugtet æg, som ikke har sat sig fast Altså en "tidlig abort", det er meget almindeligt at ægget falder ud inden det sætter sog fast, mener at det er hver 2. gang ca.

Anmeld

18. juni 2011

Anonym trådstarter

Mama2980 skriver:

Det kan være at der har været et befrugtet æg, som ikke har sat sig fast Altså en "tidlig abort", det er meget almindeligt at ægget falder ud inden det sætter sog fast, mener at det er hver 2. gang ca.

hvad mener du med : hver 2 gang ????

og hvis det er tidlig abort, skal jeg så søge læge ,,, eller hva skal jeg...

Anmeld

18. juni 2011

nielsen80

Er dit blødningsmønstre som en alm. mens?? Eller er det "bare" en lidt kraftigt pletblødning?. Jeg tænker det måske også kunne være en implationsblødning(et befrugtet æg der sætter sig fast). Nogle kvinder får en lille blødning ved det.

Hvis det er en alm. mens, så ville jeg nok lige ringe til lægen - bare for at få ro i sjælen.

Anmeld

18. juni 2011

Mama2980

Altså ca. halvdelen af alle befrugtninger ender med at blive en "abort", Det er meget normalt. og normalt opdager man ikke at det er en abort, man tror bare at det er menstruationen der kommer lidt før, er lidt kraftigere osv.

Nej det skal du ikke det er helt almindeligt, se det som en kraftig mens

Anmeld

18. juni 2011

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Er dit blødningsmønstre som en alm. mens?? Eller er det "bare" en lidt kraftigt pletblødning?. Jeg tænker det måske også kunne være en implationsblødning(et befrugtet æg der sætter sig fast). Nogle kvinder får en lille blødning ved det.

Hvis det er en alm. mens, så ville jeg nok lige ringe til lægen - bare for at få ro i sjælen.

det er ret mørkt det blod som er kommet indtil videre... plejer det ik at være ved almindelig mens..

men når jeg tisser er det ( ligner det) friskt blod som ryger ud...

men har menstrations smerter nu.. forstår det ikke.. men må nok ringe til lægen mandag Morgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.