Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
millesofie skriver: det er fordi jeg skal have til ca 40 skal nemlig holde børnefødselsdag for 33 børn
det er fordi jeg skal have til ca 40 skal nemlig holde børnefødselsdag for 33 børn
Det skal der nok være til, som jeg skrev ovenover, så havde jeg meget tilbage efter de 25 havde fået
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Det skal der nok være til, som jeg skrev ovenover, så havde jeg meget tilbage efter de 25 havde fået
ja det kan jeg godt se nu jeg er vist lidt langsom til skriveriet
og tak
millesofie skriver: ja det kan jeg godt se nu jeg er vist lidt langsom til skriveriet og tak
Bare i orden, det er jo sidst på dagen Men glæd dig..... Den er så nem at arbejde med, og så smager den godt
Dot D skriver: Det kommer selvfølgelig an på, hvor meget du putter på, men dem på billedet(25 stk) der var der over halvdelen tilbage af den portion, så måske den kan række til de 80, men igen, det kommer an på mængden
Det kommer selvfølgelig an på, hvor meget du putter på, men dem på billedet(25 stk) der var der over halvdelen tilbage af den portion, så måske den kan række til de 80, men igen, det kommer an på mængden
sko skriver: kan man så også bruge kærgården ?
kan man så også bruge kærgården ?
NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Altid bloksmør, hvilken du så bruger dér, er næsten lige meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128