Hvad har I købt til ungerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. december 2008

Rasmine

Her har vi til Rasmus købt:
En Cottonfield polo
Noget Fisher Price legetøj
Og et Thomas Tog, selvkørende (men det KOM HAN TIL at få igår)

Mille får My little Pony scooter
En prinsessebog
En lækker Jackpot cardigan.

Grunden til de får noget så kedeligt som tøj af os, er at vi VED de får en million andre stykker legesager, så hvorfor ikke lidt ekstra lækkert tøj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2008

Nadi

Oliver får en tromme, Bjørnen Bjørnson (skal bare lige have overført til BM ) og så mangler vi lige en sidste ting. Vi kan bare ikke lige finde den helt rigtige gave.
Nogle forslag

Anmeld

2. december 2008

Rasmine

Jeg har en milliard forslag, men det kommer vel an på priserne...

Anmeld

2. december 2008

Nadi

Mebach skriver:

Jeg har en milliard forslag, men det kommer vel an på priserne...

Ca 200 kr.

Kom med dem

Anmeld

2. december 2008

Helle30

Sofie skal have et køkkenarrangement. Hun går helt bananas, hver gang vi er ude hos andre børn, der har et køkken - og måske hun så vil holde nallerne fra indholdet af mine køkkenskabe, mens jeg laver mad. Der er ved at blive lidt langt ned og samle op.

- Helle

Anmeld

2. december 2008

Rasmine

Nadi skriver:

Ca 200 kr.

Kom med dem

En lækker polo, fra Englebørn & Vildbasser, eller hvad er dte nu den hedder, den i Gravene?
De havde en vildt lækker lyseblå polo. Også en i armygrøn.
Men Rasmus er jo som bekendt et "bette svin" når han spiser(læs: ÆDER), så den blev sort, den jeg købte til ham.

Anmeld

2. december 2008

Nadi

Mebach skriver:

En lækker polo, fra Englebørn & Vildbasser, eller hvad er dte nu den hedder, den i Gravene?
De havde en vildt lækker lyseblå polo. Også en i armygrøn.
Men Rasmus er jo som bekendt et "bette svin" når han spiser(læs: ÆDER), så den blev sort, den jeg købte til ham.

Jeg har bare ikke lyst til at give ham tøj i julegave. Synes han skal have noget legetøj, for tøj køber jeg til ham når der er behov for det.

Vi har lidt tænkt på en værktøjskasse, men kan ikke finde en uden en masse små dimser så han først må lege med den når han er 3 år.

Det var ellers et godt forslag, må ind og kigge i Englebørn & Vildbasser

Anmeld

2. december 2008

Rasmine

Tjae, af erfaring VED vi bare at de bliver overlæsset med gaver.
Mille har sgu nærmest ikke tid til at kigge på gaven, inden hun skal videre med den næste.
Så tror jeg hellere jeg vil købe noget legetøj til dem senere, hvis de mangler, end det med tøjet.

Anmeld

2. december 2008

Nadi

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal forvente, i Dennis' famile er de ikke så gode til at følge ønskelisten. Men vi har faktisk også snakket om ikke at købe mere til ham og så købe det han ikke får fra ønskelisten.

Anmeld

2. december 2008

Marco2

Synes det er dødsvært, men måske vi giver hende et gyngestativ med gynge og rutchebane...

Ag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.