ARGH!!! Hvorfor skal det være så svært??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. december 2008

Nadi

Oliver har fået øjenbetændelse!! Og han vil bare ikke have de dråber, idag har han slet ikke fået. Det er godt nok ved at blive bedre og kan se at det virker, men han skulle jo helst have dem 2 dage efter at betændelsen er forsvundet. Men han vil bare IKKE

Føler virkelig at jeg gør overgreb på ham for man kan bare se rædslen i hans øjne.
Hvorfor skal det være så svært at give ham de øjndråber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2008

Rasmine

Jamen, der er ikke noget at gøre, han SKAL have de dråber!

Ej, seriøst, du må bare holde ham fast, og så er det det.

Anmeld

2. december 2008

Nadi

Mebach skriver:

Jamen, der er ikke noget at gøre, han SKAL have de dråber!

Ej, seriøst, du må bare holde ham fast, og så er det det.

Kan du ikke komme og hjælpe???

PIV PIV

Vi har lidt tænkt på at give ham dem når han er faldet i søvn for så er hans muskler slappere. For er du sindsyg hvor er de stærke!

Anmeld

2. december 2008

Rasmine

Hahahah...
Held og lykke, han vågner sgu da.

Anmeld

2. december 2008

Helle30

Nadi. Vi har lige været igennem sådan en kur, og det er altså bedst, hvis man er et par stykker om opgaven. Mine foreller skulle passe Sofie i den weekend hun skulle dryppes, og jeg sagde til min far (180 høj og en stærk mand) at han skulle have mor til hjælp. - Det afviste han, men måtte sande, at uden hendes hjælp, var det aldrig gået.
Det skal være hurtigt overstået, er min erfaring.

- Helle

Anmeld

2. december 2008

Nadi

Helle30 skriver:

Nadi. Vi har lige været igennem sådan en kur, og det er altså bedst, hvis man er et par stykker om opgaven. Mine foreller skulle passe Sofie i den weekend hun skulle dryppes, og jeg sagde til min far (180 høj og en stærk mand) at han skulle have mor til hjælp. - Det afviste han, men måtte sande, at uden hendes hjælp, var det aldrig gået.
Det skal være hurtigt overstået, er min erfaring.

- Helle

Dennis holder og jeg drypper, men jeg har virkelig fået mig en stærk vildbasse!!

Hehe, jeg kan levende forestille mig din far (selvom jeg aldrig har mødt manden), afvise nogen hjælp. De er jo så stærke de mænd -tror de

Anmeld

2. december 2008

bette

mikkel har også fået puds i øjnene.. dog ikke betændelse.. endnu..

jeg bruger kogt vand og engangs klude som jeg klipper i stykker og bruger en til hver øje.
jeg synes det hjælper.. så længe der ik er betændelse..

så væder jeg bare en klud og tørre hans øje over med.. så kæmper han ik så meget imod..

gjorde jeg også da han var baby. da døjede han meget med det.. men kogt vand hjalp med det samme..

Anmeld

2. december 2008

Rasmine

Er Jer med øjenbetændelse lige blevet vaccineret?
Synes Rasmus fik en del snask i øjnene efter vaccinen.

Anmeld

2. december 2008

Nadi

Nope, han skal først den 11. hvis han da ikke får tiden udskudt igen igen igen!!!

Anmeld

2. december 2008

Mary

Man kan få så noget som ikke er helt flydende, men er sådan en tynd creme eller gelé el lign. Det skal bare sættes i øjenkrogen og ned under øjet. Jeg synes personlig selv det er meget rarere at gi end de der dråber. Forestiller mig selv at det må være død ubehageligt at blive dryppet i øjenene..... tænker på det der afsnit af Venner hvor Rachel ikke vil ha øjendråber, hehe, nå sidespor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.