Endelig dato for baby.dk møde i slagelse d. 17 juli :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

mth1987

Anja&jesper skriver:

Okay, det lyder da super hyggeligt.. Jeg kender ingen fra området overhoved, så jeg er da frisk på at møde nye mennesker

To af os kommer hvert fald her fra Sorø, og ved du bor i fjenneslev da vi har skrevet lidt sammen så hæng på. Jeg syntes hvert fald det har været super hyggeligt. Og folk er søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Anja&jesper

mth1987 skriver:

To af os kommer hvert fald her fra Sorø, og ved du bor i fjenneslev da vi har skrevet lidt sammen så hæng på. Jeg syntes hvert fald det har været super hyggeligt. Og folk er søde

Hvornår skal man senest melde sig på, skal lige finde ud af om manden skal arbejde den dag.

Anmeld

10. juli 2011

ZamanogDania

mth1987 skriver:

Selvfølgelig må du da det er ingen lukket fest så alle er velkommen. Nu ved jeg så ikk hvor meget plads der er der hvor vi skal være

Tak for det. Ja må lige se hvor mange vi kan være i den sted.

Anmeld

10. juli 2011

mth1987

Anja&jesper skriver:

Hvornår skal man senest melde sig på, skal lige finde ud af om manden skal arbejde den dag.

Prøv at skrive en pb til Sara (gruener) og hør hende ad. Men da nok hurtigst muligt så hun ved hvor mange der indvadere hendes hjem

Anmeld

10. juli 2011

mth1987

ZamanogDania skriver:

Tak for det. Ja må lige se hvor mange vi kan være i den sted.

Vi satser på vejret er godt så vi ka være ude. For indtil videre er vi flere end vi har været til kagemøderne

Anmeld

10. juli 2011

ZamanogDania

mth1987 skriver:

Vi satser på vejret er godt så vi ka være ude. For indtil videre er vi flere end vi har været til kagemøderne

Okey. Mangler bare adressen. Bliver hyggeligt.

Anmeld

10. juli 2011

mth1987

ZamanogDania skriver:

Skriv til Sara der holder det og få den

Anmeld

10. juli 2011

gruener

ZamanogDania skriver:

Hej 

I er meget velkomne, hvis i har lyst. Hvis du kan, så skriv mig en besked, så sender jeg dig min adresse 

Anmeld

10. juli 2011

gruener

Så lukker jeg for tilmeldinger til på søndag  Der er simpelthen så dejligt mange der har meldt sig på, at jeg snart må finde et større hus  

Jeg glæder mig meget til at se jer alle. Lad os håbe at vejret holder, så vi kan være ude 

Anmeld

15. juli 2011

gruener

Hej piger

Jeg har lige lavet en liste, over det de forskellige tager med på søndag. 

Desværre lover de jo ikke det bedste vejr, så det bliver nok indendørs. Hvis vejret mod forventning skulle ændre, har vi et lille basen i haven de små kan hygge i. Ellers må vi håbe det legetøj jeg har slår til 

Jeg glæder mig til at se jer alle. 

Gruener: the, kaffe, drikkelse

lou87 : Kage

TykkeTrunteMor: Grovboller

Mth1987: frugt

Noneother: Marmelade og ost

grinbidderen: Gulerødder og agurker

Henriette1976: dip og creme fraiche

Mette nexø: Kage

Anja&jesper: Saft/ sodavand

ZamanogDania: boller og plastikkrus

Novbaby: Guf

Cecilie: Guf

Heidi: Frugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.