Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mth1987 skriver:Det simpelthen for dårligt Charlotte. Som mor ka du vel klare det hele er sikker på du super frisk til søndag mødre behøver jo ingen søvn ej jeg håber du får en fantastisk aften, men så har du også bare at komme næste gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
gruener skriver: Dem der komme indtil videre er: Noneother mette nexø lou87 grinbidderen henriette1976 Novbaby mth1987 TykkeTrunteMor Heidi - fra privat legestue Slagelse (startet af baby.dk bruger) Cecilie - Fra privat legestue Slagelse (startet af baby.dk bruger)
Dem der komme indtil videre er:
Noneother
mette nexø
lou87
grinbidderen
henriette1976
Novbaby
mth1987
TykkeTrunteMor
Heidi - fra privat legestue Slagelse (startet af baby.dk bruger)
Cecilie - Fra privat legestue Slagelse (startet af baby.dk bruger)
Hvis ellers folk møder op så er det suuuuper med så mange tilmeldinger Har du hørt fra alle ?? så alle har adr og man er sikker på tilmeldingerne.
Hvor pudsigt. Har gået i mødregruppe med hende Heidi.
Fedt at vi bli´r så mange...
Ja alle har meldt tilbage, så regner da stærkt med at alle kommer, ellers må man gerne melde fra til mit nummer
Det burde alle også have fået.
Jeg tror også det er rekord, super fedt! Lad os håbe, at vejret holder, så vi evt kan hygge i haven
gruener skriver: Ja alle har meldt tilbage, så regner da stærkt med at alle kommer, ellers må man gerne melde fra til mit nummer Det burde alle også have fået. Jeg tror også det er rekord, super fedt! Lad os håbe, at vejret holder, så vi evt kan hygge i haven
Hejsa må man spørge hvad det komsammen noget går ud på? Jeg har godt nok læst til med når I har skrevet her inde men ellers ikke noget videre..
Anja&jesper skriver: Hejsa må man spørge hvad det komsammen noget går ud på? Jeg har godt nok læst til med når I har skrevet her inde men ellers ikke noget videre..
mth1987 skriver: Vi skiftes til at holde det hhv i Slagelse og Sorø og så har de fleste børnene med og så hygger vi og snakker og spiser kage ikke så meget anset. Jeg syntes helt sikkert du sku tá at komme med. Vi kender ikk allesammen hinanden endnu hvis det er det du nervøs for. Det kun enkelte af os der har set hinanden før.
Vi skiftes til at holde det hhv i Slagelse og Sorø og så har de fleste børnene med og så hygger vi og snakker og spiser kage ikke så meget anset. Jeg syntes helt sikkert du sku tá at komme med. Vi kender ikk allesammen hinanden endnu hvis det er det du nervøs for. Det kun enkelte af os der har set hinanden før.
Okay, det lyder da super hyggeligt.. Jeg kender ingen fra området overhoved, så jeg er da frisk på at møde nye mennesker
ZamanogDania skriver:Jeg kunne da os godt tænke mig komme med, hvid jeg må
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128