MFR-feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. december 2008

Kaufie

Hvor længe havde jeres små poder feber efter MFR vaccinen - og hvor højt nåede den op?

William ligger omkring 40, hvis ikke vi slår den ned med pano - hvilket vi gør når den kommer derop. Har lige puttet ham med 40,4 - men fik flydende pano inden, så håber han kan få noget sammenhængende søvn.

Sådan noget møg - har selv taget to dage hjemme med ham - og tager gerne i morgen med hvis den stadig er over 40. Manden har "sindsygt travlt" på jobbet - så de kan slappe af de to sidste uger før juleferien..... Svigermor vil gerne passe - men når William er så sløj, vil Mor her helst selv.... Tror nok sviger og mand ser mig som lidt en hønemor men ville I ikke også hellere passe selv?

gokgoooook

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2008

ivfmarie

hejsa...
stakkels lille Billebasse.
Malte var syg og pjokket med høj feber i tre-fire dage efter MFR'en. Det blev afsluttet med en fin omgang af bitte små mæslinger over hele kroppen.

Jeg ved hvordan du har det - når ungerne er syge, så mener mor, at det kun er mor der dur....
Far har lige været hjemme et par dage med en feber og bræksyg Freja, og jeg kunne næsten ikke koncentrere mig om jobbet fordi jeg gik og spekulerede på am far kunne sylle nok om det bette pus .

God bedring

Marie

Anmeld

2. december 2008

Rasmine

JO, for fa'en, jeg vil også helst selv være hjemme, hvis ungerne er syge.

Anmeld

2. december 2008

Anja

Elias havde feber knap 2 døgn en uge efter vaccinationen. Det højeste jeg målte den til var 40,6.

Da feberen sluttede fik han øjenbetændelse og nu, hvor det er i bedring har han opkast ....

Håber den lille mand snart er helt på toppen igen

Anmeld

2. december 2008

Lise

Simon skal vaccineres imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.