Lillemandens bolig 37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Happiness

Sophie26 skriver:

okay det er godt du ser sådan på det - er sikker på det nok skal gå godt

Glæder mig til det en dag bliver min tur - frygter dog lidt selv en fødsel deraf mit spørgsmål

Tror det har hjulpet mig at læse om fødslen, og sætte mig grundigt ind i hvornår man skal reagere, hvilke smertelindringer der er, og alt det der. Jeg lytter ikke så meget til alle de skrækhistorier der er, men mere på succeshistorierne For hvorfor frygte noget, hvor der er større chance for at det hele går som det skal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Sphynxlover

Happiness skriver:

Tror det har hjulpet mig at læse om fødslen, og sætte mig grundigt ind i hvornår man skal reagere, hvilke smertelindringer der er, og alt det der. Jeg lytter ikke så meget til alle de skrækhistorier der er, men mere på succeshistorierne For hvorfor frygte noget, hvor der er større chance for at det hele går som det skal.

Ja det har du ret i

Jeg vil sige jeg frygter heller ikke noget skal gå galt men mere at jeg ikke er god til smerte

men det blir jeg nok haha

Anmeld

17. juni 2011

Happiness

Sophie26 skriver:

Ja det har du ret i

Jeg vil sige jeg frygter heller ikke noget skal gå galt men mere at jeg ikke er god til smerte

men det blir jeg nok haha

Ja smerten slipper du jo nok ikke fra Men der kan jo gives noget, så du ikke får ALT for meget ondt. Så er det jo bare med at tage imod det de tilbyder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.