Lillemandens bolig 37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.471 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

Happiness

37+0: Så er lillemanden færdigbagt! Så kan han bare komme an

Endelig nåede vi endnu en milepæl! Dejligt at vide at han nu er klar til at komme til verden!

Var til JM idag, og hun skønnede ham til at være 2800-2900g. Så han er helt efter bogen! Maven er sunket godt, han ligger godt fast i bækkenet og har en flot hjertelyd

Så kære lillemand: Mor og far er så parate til at møde dig, kysse dig, nusse dig og elske dig overalt i verden

Et billede af mavsen som er ved at være godt tung.

Camilla

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Den lykkelige

Hvor er du super flot gravid..  Mange gange held og lykke med fødslen.. krydser fingre for der snart sker noget..

Anmeld

17. juni 2011

twinny

sikke en skøn flot mavse...

Anmeld

17. juni 2011

Mira0911

Wow flot mave.... 

Anmeld

17. juni 2011

Happiness

Den lykkelige skriver:

Hvor er du super flot gravid..  Mange gange held og lykke med fødslen.. krydser fingre for der snart sker noget..

Mange tak Håber også snart der sker noget, før det bliver alt for varmt

Anmeld

17. juni 2011

Happiness

Baby-støv skriver:

sikke en skøn flot mavse...

Tak søde! Den er ved at være godt tung, men der er jo ogs næsten 3 kg baby plus diverse andet der vejer til

Anmeld

17. juni 2011

Happiness

Mira0911 skriver:

Wow flot mave.... 

Mange tak

Anmeld

17. juni 2011

Sphynxlover

Hvor er du fin  

Kom til at tænke på (håber det er ok jeg spørger) er det dit første barn ? hvis ja er du så nervøs for fødslen nu det er lige oppe over ?

sorry er bare nysgerrig

Anmeld

17. juni 2011

Happiness

Sophie26 skriver:

Hvor er du fin  

Kom til at tænke på (håber det er ok jeg spørger) er det dit første barn ? hvis ja er du så nervøs for fødslen nu det er lige oppe over ?

sorry er bare nysgerrig

Det er helt okay

Ja det er mit første barn. Er faktisk ikke nervøs, glæder mig mere... Ved godt det lyder underligt, men det hører lidt med til pakken

Men kan ikke sige om jeg bliver nervøs når vi nærmer os mere. Men indtil videre er jeg ikke.

Anmeld

17. juni 2011

Sphynxlover

Happiness skriver:

Det er helt okay

Ja det er mit første barn. Er faktisk ikke nervøs, glæder mig mere... Ved godt det lyder underligt, men det hører lidt med til pakken

Men kan ikke sige om jeg bliver nervøs når vi nærmer os mere. Men indtil videre er jeg ikke.

okay det er godt du ser sådan på det - er sikker på det nok skal gå godt

Glæder mig til det en dag bliver min tur - frygter dog lidt selv en fødsel deraf mit spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.