update på Frederic's operation og bagefter + billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

Chamomile skriver:

Hvor er han dog skøn, og sikke en tapper lille fyr

ja han er så og det går bare mega godt med de fødder. Idag er første dag med kun ½ smertestillende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

han bruger dem ikke mere, kun det for at han er tørstig..

redningsbåden elias...

Kan godt lide at den ikke er så ego centreret som så mange andre dvd'ere...

den ser rigtigt sød ud den film, det kan være jeg skal prøve den når daniel gider se tv for det gider han bestemt ikke i nu det er kun hvis der kommer musik så danser han

Anmeld

18. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

den ser rigtigt sød ud den film, det kan være jeg skal prøve den når daniel gider se tv for det gider han bestemt ikke i nu det er kun hvis der kommer musik så danser han

kender det alt for godt...

Da freder endnu kun kunne kravle, kravled han hen til tv'et - rejste sig op og slukked for det...

det eneste han sådan kan se i få min. er formel1.. 

Vi har ellers mange børne dvd'er herhjemme, mange er dem hvor der er flere små historier på 1 dvd. Det er lettere at koncentrere sig til.. 

Så vi har en del af 'den lille røde traktor' - alfons åberg mm. 

Han fandt selv den med elias og han elsker dem bare... så har vi ellers være på jagt efter flere.. der er nemlig 5 små historier på hver dvd...

Anmeld

18. juni 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

kender det alt for godt...

Da freder endnu kun kunne kravle, kravled han hen til tv'et - rejste sig op og slukked for det...

det eneste han sådan kan se i få min. er formel1.. 

Vi har ellers mange børne dvd'er herhjemme, mange er dem hvor der er flere små historier på 1 dvd. Det er lettere at koncentrere sig til.. 

Så vi har en del af 'den lille røde traktor' - alfons åberg mm. 

Han fandt selv den med elias og han elsker dem bare... så har vi ellers være på jagt efter flere.. der er nemlig 5 små historier på hver dvd...

ja det lyder super der er jo også den der lille nisse der hedder noddy der skulle også være flere små historier på.

men ja når daniel gider det mere skal vi helt klart på jagt men det første vi nok skal have er handy many for han elsker sangene der i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.