update på Frederic's operation og bagefter + billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

K&S skriver:

Han er en sej lille mand

Skønt for jer at det hele er gået godt...!

tak..

ja han er en supermand...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

K&S skriver:

Men der er jo ingen billeder

de skulle gerne være der nu...

Anmeld

17. juni 2011

K&S

Mor til Frederic skriver:

de skulle gerne være der nu...

Skønne billeder  han ligner bestemt ikke en, der er hæmmet af at fusserne ikke er "helt i orden"

Anmeld

17. juni 2011

B&J skriver:

HVOR ER HAN ALTSÅ SEJ han er virkelig supermand han er bare så dygtigt og hvor er det bare så dejligt at alt gik så godt ej hvor er jeg glad på jeres vejne og hvor er det fantastisk han prøvet at gå igen JUBII

må snart blive plus profil igen mangler alle mine skønne smileys

ja det er helt vildt...

De var også helt skudt i ham, for mens vi sad og vented kom de forskellige sygeplejesker mm og snakked med både ham og mig. Han laved blot lidt mere godmodigt ballade og fik dem til at grine..

bagefter var de også omkring ham, for lige at tjekke ham og se hvordan han havde det og rose ham endnu engang.

Det er lækkert at han går igen, på sine hjemmeopkaldt - dukkefødder... Før når han var ude og sad fast med fod i et eller andet kunne man høre ham; ej altså, de dumme dukkefødder - moar hjælp mig lige...

Kan se dine 's, ingen problemer der...

Anmeld

17. juni 2011

MajaPiraya skriver:

Åh, hvor har han klaret det flot og I også Har fulgt jer lidt på sidelinjen, og ja, han virker til at være en fantastisk skøn og dygtig dreng!! Og så er han bedårende smuk at se på.. Du glemte billederne

tak for de fine ord... 

at forberede ham på hvad vi skal osv. hjælper en del til at han tryg ved ufattelige mange ting og det at vi er ærlige. 

de skulle gerne være der nu..

Anmeld

17. juni 2011

B&J

ja det er helt vildt...

De var også helt skudt i ham, for mens vi sad og vented kom de forskellige sygeplejesker mm og snakked med både ham og mig. Han laved blot lidt mere godmodigt ballade og fik dem til at grine..

bagefter var de også omkring ham, for lige at tjekke ham og se hvordan han havde det og rose ham endnu engang.

Det er lækkert at han går igen, på sine hjemmeopkaldt - dukkefødder... Før når han var ude og sad fast med fod i et eller andet kunne man høre ham; ej altså, de dumme dukkefødder - moar hjælp mig lige...

Kan se dine 's, ingen problemer der...

Åhh hvor er det fantastisk, han er altså også bare skøn så kan godt forstå de lige skulle kigge et par gange det ville jeg også..

hhihihi hvor sødt han skal nok råbe på hjælp

Anmeld

17. juni 2011

roenlund skriver:

Hvor er det dejligt at høre at det er gået godt, har tænkt på jer og hvordan det skulle gå... også bagefter når krudtuglen ikke kunne gå

Billeder???

ja det er bare super..

Vi var også spændt på hvordan det ville gå... Så var indstillet på at skulle have været inde hos ham 300 gange for at trøste osv. 

Idag også den første dag med kun omgang smertestillende, så det går hurtigt fremad..

Anmeld

17. juni 2011

B&J skriver:

de billeder får man sådan til at smile han er altså bare sej og han smiler ud over det hele åhh altså han er bare en dejlig dreng og han klare det bare så super flot

Tror også det bliver svært at holde ham de næste mange dage, så mon ikke mor her skal igang med at lave nogle tykke indkøbs poser om til 'gummistøvler' så han kan være ude - uden han skal køres eller bæres... 

Og den bandit, slipper man kørestol fortsætter han selv videre... Og nej det er ikke uden omkring ting men ind i dem, selv folk... Jeg bliver  og de smiler bare tilbage... 

Anmeld

17. juni 2011

K&S skriver:

Skønne billeder  han ligner bestemt ikke en, der er hæmmet af at fusserne ikke er "helt i orden"

nej syntes vi heller ikke og han skal holdes hjemme i 5 dage endnu... arg hjælp..

Han kan jo ikke komme i dp, når han ikke kan være med ude og følge deres hverdag. Men mon ikke vi kan snige os forbi hvis det er godt vejr?

Anmeld

17. juni 2011

B&J

Tror også det bliver svært at holde ham de næste mange dage, så mon ikke mor her skal igang med at lave nogle tykke indkøbs poser om til 'gummistøvler' så han kan være ude - uden han skal køres eller bæres... 

Og den bandit, slipper man kørestol fortsætter han selv videre... Og nej det er ikke uden omkring ting men ind i dem, selv folk... Jeg bliver  og de smiler bare tilbage... 

åhh nej dog hvor er han dog en bisse bølle forstår godt du bliver godt rød i hovede 

men ja du skal igang med tape og saks osv også lave nogle lækre støvler af poser til den lille bandit når man ikke kan styre ham der er for meget krudt i numsen mon han har en knap man kan slukke bare 5 minutter

hvis han har så fortæl lige videre vil nemlig også gerne finde sådan en knap på min søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.