Jer der havde mens under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

Anonym trådstarter

Hvordan var jeres menstruation?

Jeg har denne gang haft en meget underlig mens nemlig. Den kom tre dage for sent, og har været meget svagere end normalt. Der har ikke været så meget frisk blod, men mere brunligt blod/udflåd. Normalt har jeg kun smerter den første dag, men denne gang har jeg fået sådan nogle jag af smerter hvor der så kom en plet af det brunlige snask. Resten af tiden har der stort set ikke været noget snask, det er kun kommet i de der "ryk" hvor jeg fik jagene...

Den har været i fem dage og er stoppet nu, men jeg har stadig lidt svage mens lignende smerter ind imellem...

Skal lige siges at jeg testede for 3 dage siden ca (3 dage efter mens startede, 6 dage efter den egentlig skulle være startet), fordi det netop var så underligt det hele, men negativ.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen svar???

Anmeld

17. juni 2011

nahoje

Jeg pletblødte lidt i to dage (meget svagt), men testede positiv. Da jeg så var i uge 7 tror jeg det var, så blødte jeg meget lidt i 5 dage. Det er ikke til at vide om du er gravid. Men prøv at vente nogle dage, og så test igen.

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

OK...

Nej man ved jo aldrig. Jeg tror det nu ikke, men synes bare min mens er meget anderledes end den plejer.... Og har haft lidt svimmelhed og kvalme her de sidste par dage, men det kan jo bare være indbildning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.