Jer som er enlige med flere børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

nvm

*Sofie* skriver:

Ja, jeg bliver nødt til at spørge...
Er der et tidspunkt, hvor det er 'lettest' at være enlig mor til to?
Jeg tænker her på barn nr 1's alder. Hvornår er det bedst/'nemmest' at blive (i det her tilfælde) storesøster, når mor er alene?

Jeg har gjort mig rigtig mange tanker om dette, og vil aller helst klare det her alene, uden nogen mand. Jeg har Malou på 2 år, og jeg vil rigtig gerne have et barn til. Både for min egen skyld og for Malous. Jeg ved naturligvis at det nærmest bliver hårdere end hårdt. Men der må være et tidspunkt hvor det er 'nemmeste' for Malou at blive storesøster...

Fortæl mig om jeres erfaringer

jeg har altid været alene med begge mine...

jeg blev gravid med nr to da min ældste var 3 år..

hun var 4 år og 3 mdr da lillesøster blev født, jeg har synes det var den perfekte alder, for man kan virkelig se glæden i storesøsters øjne, man kan se hvor meget hun elsker hende og ikke kan undvære hende..

jeg har altid gerne ville ha børn meget tæt, men det kan man jo ikke selv være herre over altid. men nu når jeg har prøvet en alder her synes jeg den er hel fantastisk, storesøster er bare så god og dygtig og kærlig mod lillesøster

når jeg for sjovt siger fx. skal vi ikk sælge lillsesøster( hvis hun er tudet en hel dag), så siger den store NEJ mor det skal vi altså ikke, det vil jeg ikke ha

jeg har selv valgt at jeg vil ha nr 3 alene, jeg kan ikke med mænd. så derfor vælger jeg den vej med nr 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.