Måske syptomer ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

stumpL

Jeg håber det er et godt tegn...Har lidt stik/niv/jag i det ene bryst og lidt i underlivet + jeg føler sult (oplever aldrig sult)Jeg er kun 2+6 (hvis jeg havde æl d. 11.)Ihh tør heller ikke håbe for meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Risen

stumpL skriver:

Jeg håber det er et godt tegn...Har lidt stik/niv/jag i det ene bryst og lidt i underlivet + jeg føler sult (oplever aldrig sult)Jeg er kun 2+6 (hvis jeg havde æl d. 11.)Ihh tør heller ikke håbe for meget.

Time will tell  Ikke andet for end at vente 

Anmeld

17. juni 2011

stumpL

Risen skriver:

Time will tell  Ikke andet for end at vente 

Ja der er ikke andet for end at vente...Ihh tiden føles lang...

Anmeld

17. juni 2011

Risen

stumpL skriver:

Ja der er ikke andet for end at vente...Ihh tiden føles lang...

Jaa det gør den - Går også selv og venter på at kunne komme igang med nr 2 barn

- Men tror faktisk først, at syptomer viser sig senere i graviditeten med 4-6 uge? - Men skal ikke kunne sige det. Tænker bare at det er homonerne der giver mange syptomer HTL tallet eller hvad det hedder. Og det stiger jo først sådan rigtigt markant efter noget tid. Men kan jo selvfølgelig også bare være dig der er rigtig god til din krop og mærke efter 

Anmeld

17. juni 2011

stumpL

Risen skriver:

Jaa det gør den - Går også selv og venter på at kunne komme igang med nr 2 barn

- Men tror faktisk først, at syptomer viser sig senere i graviditeten med 4-6 uge? - Men skal ikke kunne sige det. Tænker bare at det er homonerne der giver mange syptomer HTL tallet eller hvad det hedder. Og det stiger jo først sådan rigtigt markant efter noget tid. Men kan jo selvfølgelig også bare være dig der er rigtig god til din krop og mærke efter 

Jeg har jo ikke mærket noget i de andre cyklusser..Men må vente og se..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.