LANG!
Jeg tillader mig at være anonym da jeg ikke ved om jeg har nogen bekendte herinde. Derfor kan i også svare som anonyme.
Sagen er den at min kæreste og jeg har snakker PB længe efterhånden. Først blev vi enige om at smide p-pillerne til sommer og så prøve at få en sommerbaby 2012, så udskød vi til at smide pillerne i efteråret og håbe på baby til foråret 2013 og nu er vi tilbage ved at smide p-pillerne nu,
Mange faktorer spiller ind som f.eks uddannelsesforløb hvor ejg vil slutte 3 sem sommer 2012 (3 sem er ren skole forløb uden deltagelsespligt etc.) 4 sem er fultidspraktik og ville derfor være nervøs for om jeg kunne klare højgraviditet, 37t praktik og 15 timers studiejob ved siden af, derfor vi nu er gået tilbage til første idé om PB.
Og nu sidder jeg lidt og får kolde fødder. Skal vi virkelig gå i gang allerede. Er jeg klar til at få baby til sommer. Hvad vil familie tænke når nu jeg kun er 22 til sommer. (ved ike hvorfor men har en tanke i hovedet om de ville bevillige det bedre hvis jeg var tættere på 23 som jeg bliver i foråret.)
ARRRH er såååå forvirret. Jeg vil så gerne, men er alligevel usikker. Men det er vel på sin vis naturligt. For lige pludselig er det jo sååå tæt på. - Vi kan selvfølgelig ikke være sikre på at blive hurtig gravide, det ved vi. Men hvis nu vi bliver gravide så vi får sommerbaby er vi så klar? kan vi klare det. Og ellers hvornår skal vi så.
Vi har altid været enige om vi skulle have baby tidligt. Han er 24 jeg 21. Og vi føler os klar.
Men nu ved jeg ikke længere om det så er smart at starte nu, eller om vi skal vente helt til 5 sem er overstået i 2014. Men hold da op, så føler vi os pludselig gamle. 
Det blev lidt langt og rodet. Ville ikke så meget med det, måske bare ud med frustrationerne. Og hvis nogen har stået i samme situation så må i meget gerne dele ud af jeres erfaringer.
Altså: Er der nogensinde et tidspunkt hvor det passer helt perfekt? Eller skal man bare finde det tidspunkt det passer bedst.. ?? Orh, hvad gjorde i da i planlagde PB??
Anmeld