Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
linemus skriver: Jeg ved ikke hvilket ben jeg skal stå på og har slet ikke tid til at sætte komma i bar iver. Nok har jeg pms, men øjenene var lige på nippet til at flyde over, da jeg havde læst de første sætninger. Ka' det være?... Ja, det er det! Velkommen tilbage Jeg har savnet dig
Jeg ved ikke hvilket ben jeg skal stå på og har slet ikke tid til at sætte komma i bar iver. Nok har jeg pms, men øjenene var lige på nippet til at flyde over, da jeg havde læst de første sætninger. Ka' det være?... Ja, det er det! Velkommen tilbage Jeg har savnet dig
Årh, for helvede hvor er du sød! Du får det sidste indlæg for i dag - Kan nærmest ikke se skærmen mere for bare træthed.Jeg skylder vidst et lille brev.. Eller 14
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
et forsigtigt og velment velkommen tilbage skal det lyde herfra.....
Jannie - ordet mormor fremkommer i tråden, it gave you away, hehe.... så vidste jeg hvem det var...
Anonym skriver: Årh, for helvede hvor er du sød! Du får det sidste indlæg for i dag - Kan nærmest ikke se skærmen mere for bare træthed.Jeg skylder vidst et lille brev.. Eller 14
Ha ha du er luret er du , dejligt at se dig igen mormor 2 eller er det 1
Skønt at have dig tilbage
Er du aldrig på FB mere???
Grynt
Dejligt at høre fra dig igen, du er savnet
Åhhh sveske. Sååå dejligt at have dig tilbage. For ja, du har været savnet, men det ved du jo
Håber du hele tiden får det bedre, og at overskuddet er til at være hos os engang imellem herinde.
AG
masser af knusser fra mig også..
håber at i har det dejligt trods alt.
Dejligt at gense dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128