...
Hold da op hvor er det mærkeligt igen at sidde og skrive et indlæg.
Det er vel efterhånden snart et års tid, jeg har været meldt ud af "samfundet"
Ja, skriver som ano, selvom det nok er begrænset, hvor meget det virker.
Er bare ikke helt klar til at nævne navne osv. da jeg ved der sidder nogen og kigger med, som jeg helst bare vil ignorere.
Først vil jeg starte med at sige at I har været savnet!
Dernæst; UNDSKYLD til alle dem der har skrevet PBér, smsér, e-mails til min msn osv.
Jeg har simpelthen ikke haft overskuddet til at åbne brevene og derfor ikke fået svaret tilbage...
Puha, hvor er den dårlige samvittighed alt overskyggende, men jeg håber på en snarlig åbenbaring af en overflod af energi, så jeg når det en af de nærmeste uger.
Egentlig ville jeg ikke så meget udover at sige PIP.
Det sidste år har simpelthen været så hårdt, at det er til at kaste op over, men jeg håber at ændres nu her når sommeren og varmen (måske engang i nær fremtid) kommer over os.
Hvis I har lyst til at læse lidt "standard beskrivelse" af ungerne, så keep on reading...
Ungerne stortrives efter endnu omgang doubble up på dræn.
Mindstebarnet har nu fået påmonteret titaniumsdræn, da det var 4. gang på 1½ år han skulle have.
Størstebarnet kører på 6. omgang, men vi regner med at hun så småt er ved at vokse fra det.
Der er sket en sindssyg udvikling i deres sprog og udvikling, og det er så vildt, hvor ny en verden vi er begyndt at befinde os i, i forhold til for bare et par måneder siden.
Det er begyndt at lette en smule, og det går da bare lige i hjertet når de fører deres små samtaler!
(Eller det vil sige; S. fører samtalen. P. svarer for det meste bare med: Ja, nej eller traktor
)
Om mig, ja, der er vel ikke rigtig så meget at sige... I hvert fald ikke i åbent forum, men dagene går og jeg når nærmest ikke at opfatte det.
Tiden flyver jo bare afsted.
Til sidst vil jeg bare sige at jeg håber at I har det godt hver og en.
Jeg har læst med fra sidelinien on/off de sidste par måneder, men har ikke rigtig været klar til at give en tilbagemelding/noget feedback før nu.
Go´ aften til jer, tøser!

Over´n´out
(Undskylder på forhånd rodede sætninger, manglende og forkert placerede kommaer... Jeg har lidt svært ved at koncentrere mig, så gennemlæsningen er sparet væk
)