Gravid med pco

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Karina1

Hej piger

Jeg har for nyligt, fået afvide, at jeg har PCO, vi skulle så komme igen på fertilitetsklinikken her på næste torsdag med en sædprøve og snakke om hvilken behandling vi skal igang med, men min kæreste skal (desværre) på kursus i italien der og det er så blevet udskudt endnu en uge, øv.. 

Vil lige høre om der er nogle, som er blevet gravid på naturlig vis, med PCO?

Vi er begyndt på kur og kan allerede se og mærke på min krop, at jeg har tabt mig (SKØNT ).. For et par dage siden havde jeg en slags udflåd (ligesom ægløsning) og jeg har den sidste uge haft sådan nogle konstante sammentrækninger i siderne af maven, tænker lidt om jeg skal prøve, at tage en g-test imorgen tidlig? Man kunne jo håbe der er gevinst, selvom jeg tvivler meget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

AndreasMor84

Jeg har PCO og vi "ordnede" det selv - jeg skulle dog have en ÆL test Men jeg fik Metformin til at stabiliserer cyklus og herefter gik det af sig selv..

Anmeld

16. juni 2011

metski83

Prøv da en test

Man skal da aldrig sige aldrig, muligheden er der jo

Krydser fingre

Anmeld

16. juni 2011

Kris89

Kender en der blev gravid på naturlig vis med PCO. Det tog omkring 1 år, men da fokus flyttede sig fra projekt baby til andet, var den der lige pludselig...

med mens en gang hvert halve år er der jo selvfølgelig færre ægløsninger, så ægløsningstest er nok en god ide,, men alt kan lade sig gøre

Anmeld

16. juni 2011

Karina1

Det kunne være dejligt, hvis det kunne ske på naturligvis

Frygter bare de behandlinger, når nu, jeg intet ved om det i nu, håber bare det er nogle piller, jeg skal tage også kan jeg blive gravid, men ved intet i nu

Anmeld

17. juni 2011

CeViss

Jeg har Pco og første gang jeg blev gravid var det uden hjælp, men mistede. Men nu har jeg en søn på snart 8 måneder  Jeg fik Metformin, 10 pergotime mener jeg de hedder og en sprøjte så jeg fik ægløsning.

Så det var ikke den vilde behandling vi skulle igennem.

Min mor blev gravid uden hjælp( havde også Pco)

Så det kan sagtens ske på naturligvis

Anmeld

17. juni 2011

tazz

Vi klarede den på øko-måden. Vi var lige startet hos fertilitetslæge, som konstaterede at jeg ikke havde ÆL (jeg har kun ÆL 2-3 gange om året). Blev sendt hjem og vente på, at jeg fik mens, så jeg kunne komme til HSG, min mens kom ikke selvom jeg havde alle tegn på snarlig mens.

Tog en test, som så var positiv  Det havde vi ikke lige ventet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.