Bange for at miste :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Mauser.

ciepige skriver:

Man kan ikke komme ind på deres hjemmeside - men hvor ligger det henne? 

tror deres hjemme side hedder lille kbh'er .. ellers google det, så kommer det frem .. København. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

FogL

Mulleunge skriver:

tror deres hjemme side hedder lille kbh'er .. ellers google det, så kommer det frem .. København. 

Har lige prøvet, men der står den er lukket til starten af juli - så man kan ikke bruge deres hjemmeside pga. tekniske ting.. 

Anmeld

18. juni 2011

Mauser.

ciepige skriver:

Har lige prøvet, men der står den er lukket til starten af juli - så man kan ikke bruge deres hjemmeside pga. tekniske ting.. 

Hm nå okay :/ øv .. 

Anmeld

18. juni 2011

rogerrasch

ciepige skriver:

Det har taget så lang tid, og vi har hele tiden været bange for, at vi ikke kunne blive gravide. Det lykkedes, og nu, selvom jeg ikke er ret langt henne, er jeg så inderligt bange for at miste min lille guldklump! 

Arg, og så oveni et rygestop og kæmpe savn. 

jeg kender godt frygten jeg mistede sidst jeg var gravid og er endelig gravid igen og er så bange for at miste igen, men jeg prøver at se positiv på at så længe jeg ikke bløder så har jeg ikk noget at være bange for, men det er bare mig, nogle kan jo godt bløde i graviditeten uden der er noget galt. bare så du ikke tænker sådan hvis du er en af dem der skulle bløde 

Anmeld

18. juni 2011

Rockertand

rogerrasch skriver:

jeg kender godt frygten jeg mistede sidst jeg var gravid og er endelig gravid igen og er så bange for at miste igen, men jeg prøver at se positiv på at så længe jeg ikke bløder så har jeg ikk noget at være bange for, men det er bare mig, nogle kan jo godt bløde i graviditeten uden der er noget galt. bare så du ikke tænker sådan hvis du er en af dem der skulle bløde 

Jeg så godt, at du også skrev i en anden tråd, at så længe man ikke bløder, så har man ikke noget at være bange for.......det er altså ikke rigtigt, hvis du får en MA, så har du graviditetssymptomer, som du normalt har, og maven kan sågar vokse, og du bløder ikke, men fosteranlægget er gået i stå, det vil sige, at der ikke længere er liv - det er derfor mange vælger en tryghedsskanning for at se, at der er hjerteblink. 

Det er hårdt at skrive, når nygravide læser med, men på den anden side så er det realiteterne, og jeg synes kun, at det er godt, at man ved, at der er en risiko, men at man skal læne sig op ad, at 75% af alle graviditeter lykkes, og man får en belønning i sidste ende.

Held og lykke til både dig og trådstarter

Anmeld

18. juni 2011

rogerrasch

Rockertand skriver:

Jeg så godt, at du også skrev i en anden tråd, at så længe man ikke bløder, så har man ikke noget at være bange for.......det er altså ikke rigtigt, hvis du får en MA, så har du graviditetssymptomer, som du normalt har, og maven kan sågar vokse, og du bløder ikke, men fosteranlægget er gået i stå, det vil sige, at der ikke længere er liv - det er derfor mange vælger en tryghedsskanning for at se, at der er hjerteblink. 

Det er hårdt at skrive, når nygravide læser med, men på den anden side så er det realiteterne, og jeg synes kun, at det er godt, at man ved, at der er en risiko, men at man skal læne sig op ad, at 75% af alle graviditeter lykkes, og man får en belønning i sidste ende.

hehe jo tak ja selvfølgelig er der risikoer og det er der jo hele vejen igennem og sådan er det, men håber på at vi kan fuldføre det denne gang 

Anmeld

18. juni 2011

CmarianN

ciepige skriver:

Det har taget så lang tid, og vi har hele tiden været bange for, at vi ikke kunne blive gravide. Det lykkedes, og nu, selvom jeg ikke er ret langt henne, er jeg så inderligt bange for at miste min lille guldklump! 

Arg, og så oveni et rygestop og kæmpe savn. 

Puha kan godt følge dig

Jeg troede altid at når vi blev gravide ville jeg bare nyde det, men gud hvor er jeg konstant nervøs - sikke en belstning

Anmeld

18. juni 2011

Nessie

Ja, så snart man er blevet gravid, så kommer bekymringerne

Fra det øjeblik man finder ud af at man er gravid, så begynder drømmene om baby og fremtiden, og jeg tror i bund og grund at det er dem man er bange for at miste.

Men de fleste graviditeter går jo heldigvis godt, men kan også godt forstå at du gerne vil have en tryghedsscanning mens du er i DK.

Jeg kender ikke til nogle steder i KBH, men min veninde gik hos én på Gl. Køge Landevej i Hvidovre, som hun var rigtig glad for

Anmeld

18. juni 2011

FogL

Rockertand skriver:

Ja, og det er lige netop det jeg vil - se, om min lille stjerne er i live, som den skal 

Der er desværre bare noget tid endnu, så holder humøret oppe. Heldigvis er min kæreste meget støttende, gav mig blomster i dag, og ønskede tillykke med vores dejlige baby, og at jeg ikke skal være bekymret når jeg er så fantastisk  

Ih, hvor det varmer! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.