rogerrasch skriver:
jeg kender godt frygten jeg mistede sidst jeg var gravid og er endelig gravid igen og er så bange for at miste igen, men jeg prøver at se positiv på at så længe jeg ikke bløder så har jeg ikk noget at være bange for, men det er bare mig, nogle kan jo godt bløde i graviditeten uden der er noget galt. bare så du ikke tænker sådan hvis du er en af dem der skulle bløde 
Jeg så godt, at du også skrev i en anden tråd, at så længe man ikke bløder, så har man ikke noget at være bange for.......det er altså ikke rigtigt, hvis du får en MA, så har du graviditetssymptomer, som du normalt har, og maven kan sågar vokse, og du bløder ikke, men fosteranlægget er gået i stå, det vil sige, at der ikke længere er liv - det er derfor mange vælger en tryghedsskanning for at se, at der er hjerteblink.
Det er hårdt at skrive, når nygravide læser med, men på den anden side så er det realiteterne, og jeg synes kun, at det er godt, at man ved, at der er en risiko, men at man skal læne sig op ad, at 75% af alle graviditeter lykkes, og man får en belønning i sidste ende.
Held og lykke til både dig og trådstarter 
Anmeld