Bange for at miste :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.725 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

FogL

Det har taget så lang tid, og vi har hele tiden været bange for, at vi ikke kunne blive gravide. Det lykkedes, og nu, selvom jeg ikke er ret langt henne, er jeg så inderligt bange for at miste min lille guldklump! 

Arg, og så oveni et rygestop og kæmpe savn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

maryjane

Kender godt frygten for at miste. Men der er nok ikke så meget at gøre udover at forholde sig så positiv som muligt, det er sundest for dig og bebs.

Anmeld

16. juni 2011

MorDk

Jeg kan sagtens følge dig!!!

Jeg havde rigtig svært ved at glæde mig rigtig. Jeg turde ikke. Havde prøvet at miste i 10.uge (MA)  Det var frygteligt!

Prøv at slappe af og tænk positivt - det har baby bedst af *s* Jeg ved det er lettere sagt end gjort...

STORT kram fra mig, der idag er mor til en dejlig dreng på snart 9 måneder...♥

Anmeld

16. juni 2011

maryjane

Desuden giver rygestoppet kun baby bedre vilkår, fik nærmest skæld ud da jeg mistede i uge 10 og stadig havde røget omkring 5 om dagen. Det var ikke svært at stoppe i denne omgang!

Anmeld

16. juni 2011

Mauser.

Jeg kender godt følelsen, og jeg kan stadig få der sådan selvom jeg er i uge 23, hvor langt er du henne ?? 

Anmeld

17. juni 2011

FogL

Mulleunge skriver:

Jeg kender godt følelsen, og jeg kan stadig få der sådan selvom jeg er i uge 23, hvor langt er du henne ?? 

Er kun 4+4 i dag - så det er heeelt nyt! 

Anmeld

17. juni 2011

Mauser.

ciepige skriver:

Er kun 4+4 i dag - så det er heeelt nyt! 

Åh okay,så forstår jeg godt at bekymringen er større (; jeg syntes at starten er værre end når man mærker liv hver dag, meen de første 12 uger skal nok gå stærkt  .. 

Anmeld

17. juni 2011

FogL

Mulleunge skriver:

Åh okay,så forstår jeg godt at bekymringen er større (; jeg syntes at starten er værre end når man mærker liv hver dag, meen de første 12 uger skal nok gå stærkt  .. 

Ja, det håber jeg - overvejer at få en tryghedsscanning inden, mens jeg stadig er i dk - er der nogle der ved, hvad sådan en koster? 

Anmeld

17. juni 2011

Mauser.

ciepige skriver:

Ja, det håber jeg - overvejer at få en tryghedsscanning inden, mens jeg stadig er i dk - er der nogle der ved, hvad sådan en koster? 

Tag op på lille københavner, det koster kun 200 kr. der har jeg været VIRKELIG meget i starten (; 

Anmeld

17. juni 2011

FogL

Mulleunge skriver:

Tag op på lille københavner, det koster kun 200 kr. der har jeg været VIRKELIG meget i starten (; 

Man kan ikke komme ind på deres hjemmeside - men hvor ligger det henne? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.