Æv..! eller jubii..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

frk-stoltze

Ja da jeg har haft pletblødning omkring ÆL og indtil kommende mens de sidste 6 måneder, valgte jeg at få lavet et celleskrab, som jeg fik svar på idag.

Der er celleforandringer, men de ligger ikke oppe i livmoderhalsen og er ikke ondartet. Det mente ikke det var nødvedigt at tage en ny prøve før om et år, men det var godt den blev taget.!

Jaa trængte bare lige til, at komme lidt ud med det, da jeg egentlig går og tænker noget over det.! andre som har erfaringer med noget ligne????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

frk-stoltze

Håber så der snart kommer en gevinst, så jeg kan glæde mig vildt over det

Anmeld

16. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

frk-stoltze skriver:

Ja da jeg har haft pletblødning omkring ÆL og indtil kommende mens de sidste 6 måneder, valgte jeg at få lavet et celleskrab, som jeg fik svar på idag.

Der er celleforandringer, men de ligger ikke oppe i livmoderhalsen og er ikke ondartet. Det mente ikke det var nødvedigt at tage en ny prøve før om et år, men det var godt den blev taget.!

Jaa trængte bare lige til, at komme lidt ud med det, da jeg egentlig går og tænker noget over det.! andre som har erfaringer med noget ligne????

Yep, jeg fik så tjek hvert halve år, og så efter to gange 1 gang årligt. Fejler ingenting i dag. 

Anmeld

16. juni 2011

frk-stoltze skriver:

Håber så der snart kommer en gevinst, så jeg kan glæde mig vildt over det

Ja det ville da være dejligt  Der er intet så hårdt som ventetiden for en skruk kvinde. 

Anmeld

16. juni 2011

frk-stoltze

Ihh det var da opmuntrene takker

Ja vente tiden er lang og især når man kigger tilbage og ser der er gået 7 måneder uden gevinst

Anmeld

16. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det ville da være dejligt  Der er intet så hårdt som ventetiden for en skruk kvinde. 

Jah ventetiden for en skruk kvinde kan virkelig være ulidelig.

Stolze mus. - Er glad for der ikke var "mere", så synes du skal sige Jubii, især efter Alexis -  den virituelle verden´s erfaring.

Så håber vi det går samme vej for dig musse.

Anmeld

16. juni 2011

frk-stoltze skriver:

Ihh det var da opmuntrene takker

Ja vente tiden er lang og især når man kigger tilbage og ser der er gået 7 måneder uden gevinst

Ja. Håber i ikke skal vente meget længere. 

Anmeld

16. juni 2011

Frk-Lotusblomst skriver:

Jah ventetiden for en skruk kvinde kan virkelig være ulidelig.

Stolze mus. - Er glad for der ikke var "mere", så synes du skal sige Jubii, især efter Alexis -  den virituelle verden´s erfaring.

Så håber vi det går samme vej for dig musse.

Anmeld

16. juni 2011

frk-stoltze

Jaa så må jeg hellere sige JUBIII....! hehe

Elsker min dejlige kæreste

Anmeld

16. juni 2011

Frk-Lotusblomst

frk-stoltze skriver:

Jaa så må jeg hellere sige JUBIII....! hehe

Elsker min dejlige kæreste

Det var godt smukke. <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.