Udflugter med dagplejer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Mira0911

LLN skriver:

Mon ikke dagplejebørnene kommer ind gratis, så er det jo kun hendes egen billet hun skal betale.

Årh ja, det havde jeg så ikke lige tænkt på... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Bondepigen

Mira0911 skriver:

Nu fik jeg at vide idag at dagplejen hvor Julie går i, sammen med andre dagplejere at de skal i Aqua i morgen og se på skønne dyr... 

Så mit spørgsmål er: Har dagplejer en beløb de pr. måned de kan bruge på udflugter med børnene eller hvordan er det? 

Vi har ikke fået noget at vide om at vi skal betale noget som helst... 

Det er jo gratis for børn under 3 år, hvis det er Aqua i Silkeborg?! Så hun betaler kun for sig selv, og benzin... Måske hun bare synes de skal hygge sig lidt ekstra...?

Anmeld

16. juni 2011

Den lykkelige

Mille83 skriver:

Kommer kommunen med bleer? Hvorfor har vi så selv med til vores dagplejer? - Tror da at det skal vi ha? 

Nå ok ja ved jeg ikke.. men min mor var også dagplejer for MAAAANGE år siden.. måske det har ændret sig

Anmeld

16. juni 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

Det er jo gratis for børn under 3 år, hvis det er Aqua i Silkeborg?! Så hun betaler kun for sig selv, og benzin... Måske hun bare synes de skal hygge sig lidt ekstra...?

Det er lige præcis Aqua i Silkeborg.. Havde ikke lige tænkt på at børnene kommer ind gratis... 

Anmeld

16. juni 2011

Mille83

Den lykkelige skriver:

Nå ok ja ved jeg ikke.. men min mor var også dagplejer for MAAAANGE år siden.. måske det har ændret sig

Okay, ja for er ret overbevist om at hun gør det rigtige - vi er super glade for hende...

Anmeld

16. juni 2011

Den lykkelige

Mira0911 skriver:

Vidste slet ikke nogle dagplejer fik bleer fra kommunen.... Vi skal selv have med til vores.. 

Nå ok.. skal man måske også.. det er 25 år siden min mor var dagplejer.. måske derfor  mange ting har ændret sig

Anmeld

16. juni 2011

Bondepigen

Mira0911 skriver:

Det er lige præcis Aqua i Silkeborg.. Havde ikke lige tænkt på at børnene kommer ind gratis... 

Nej det er jo heller ikke alle steder de kommer det, men det er da rart at det de fleste steder er gratis for børn under 3 år... Det skal nok blive hyggeligt for dem i morgen!

Anmeld

16. juni 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

Nej det er jo heller ikke alle steder de kommer det, men det er da rart at det de fleste steder er gratis for børn under 3 år... Det skal nok blive hyggeligt for dem i morgen!

Ja det tror jeg på det nok skal blive...  Julie elsker at se på dyr.. 

Anmeld

16. juni 2011

Bondepigen

Mira0911 skriver:

Ja det tror jeg på det nok skal blive...  Julie elsker at se på dyr.. 

Ja og så får hun sikkert osse pjasket lidt med vand... Emma elsker osse at se på dyr!

Anmeld

16. juni 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

Ja og så får hun sikkert osse pjasket lidt med vand... Emma elsker osse at se på dyr!

Jeps...  Skøn når de kære børn finder noget som er interessant for dem... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.