Udflugter med dagplejer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.042 visninger
34 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Mira0911

Nu fik jeg at vide idag at dagplejen hvor Julie går i, sammen med andre dagplejere at de skal i Aqua i morgen og se på skønne dyr... 

Så mit spørgsmål er: Har dagplejer en beløb de pr. måned de kan bruge på udflugter med børnene eller hvordan er det? 

Vi har ikke fået noget at vide om at vi skal betale noget som helst... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Mira0911

Opper den lige... 

Anmeld

16. juni 2011

AndreasMor84

Ikke så vidt jeg ved.. min mor får kun penge til legetøj, ikke til udflugter. Men det kan jo være den årlige Dagplejedag de skal afholde i morgen?

Anmeld

16. juni 2011

AndreasMor84

Ikke så vidt jeg ved.. min mor får kun penge til legetøj, ikke til udflugter. Men det kan jo være den årlige Dagplejedag de skal afholde i morgen?

Anmeld

16. juni 2011

Mira0911

Solstråle2011 skriver:

Den har de holdt.. Så det er ikke det... 

Anmeld

16. juni 2011

Mi

I vores kommune får dp omkring 400kr om året til legetøj, alt andet skal de selv betale. Det er derfor 46% af deres løn er skattefri.

Anmeld

16. juni 2011

Den lykkelige

Min mor fortalte lige at dagplejere vist får forhøjet fradrag pga slid på hjemmet og de skal betale mad til de små.. Men kommunen kommer med bleer.. Men tror ikke der er sat specielt af til tur..

Anmeld

16. juni 2011

Mira0911

Den lykkelige skriver:

Min mor fortalte lige at dagplejere vist får forhøjet fradrag pga slid på hjemmet og de skal betale mad til de små.. Men kommunen kommer med bleer.. Men tror ikke der er sat specielt af til tur..

Vidste slet ikke nogle dagplejer fik bleer fra kommunen.... Vi skal selv have med til vores.. 

Anmeld

16. juni 2011

LLN

Mira0911 skriver:

Nu fik jeg at vide idag at dagplejen hvor Julie går i, sammen med andre dagplejere at de skal i Aqua i morgen og se på skønne dyr... 

Så mit spørgsmål er: Har dagplejer en beløb de pr. måned de kan bruge på udflugter med børnene eller hvordan er det? 

Vi har ikke fået noget at vide om at vi skal betale noget som helst... 

Mon ikke dagplejebørnene kommer ind gratis, så er det jo kun hendes egen billet hun skal betale.

Anmeld

16. juni 2011

Mille83

Den lykkelige skriver:

Kommer kommunen med bleer? Hvorfor har vi så selv med til vores dagplejer? - Tror da at det skal vi ha? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.