Smukke kvinder, ærede mødregruppe!
Så er der endeligt nyt fra os! Jeg må indrømme at jeg bare ikke kommer så meget på nettet mere! Jeg har været ret meget i panik over at min barsel næsten var omme inden den var begyndt, så gik helt i hi/selvsving og har derfor næsten ikke været uden for en dør/på computeren men kun kigget på/leget med/koncentreret mig om den unge mand i huset og "suget" barselstimer ud af ham!
Men nu har jeg fået barslen forlænget til 1/10 og også først med start af dp/vs for Richard 1/10 og jeg kan bare mærke hvordan jeg igen trækker vejret lettere og knapt så krampagtigt og feberhedt holder mine barselsdage og timer!
Læs update og se billeder af Richard her: https://www.baby.dk/debat/115814pi1/boern-01-aar/bimmeren-45-mdr-update-inkl--billedspam.aspx
Jeg er blevet færdig med første halvdel af fotobogen jeg har været igang med! Den kom med posten idag og er bare vidunderlig! Selv om nogle af billederne er af meget dårlig kvalitet (taget for 5 år siden med mobilkamera af meget ringe kvalitet) så er billedtrykket på siderne bare blevet ualmindeligt flotte! Jeg må indrømme at jeg er overordenligt tilfreds og nu glææder mig til at lave bog to, som kommer til at gå fra 1/1 2009 til nu. Den bog jeg har fået leveret er på de maksimum 154 sider og indeholder 4 år. Jeg er bange for at den næste bog på 154 sider ikke kan have 4 år i sig, da jeg kan se at jeg tager flere og flere billeder hvert år!Og Bimmer-boomet skal jo også tages i betragtning!
Jeg har fulgt lidt med på sidelinjen herinde! Især fra iphonen når jeg har stået ude i brygerset/terrassen og vugget Richard i barnevognen i de tidlige morgenstunder! DEJLIGE SMUKKE STORE DYGTIGE BØRN i har!
Knus og kram!
hvad angår babymøde d 5/7 så ved jeg ikke endnu om vi er i sommerhus der! Men skal nok svare når vi kommer tættere på! Måske jeg kører hjem fra sommerhus for at være med, men det kigger jeg lige på!
Anmeld