hva laver i med jeres børn på 4 måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Kitaas

musse1 skriver:

jeg har desværre heller ik været med i en mødregruppe med de sidste to børn, mangler man helt.

hvad med evt at gå i legestue? tænker lidt hvis du keder dig. ellers er der aktiviteter igen fra sidst i august.

Ja, det gør man - men det passer mig fint, da jeg alligevel snart skal starte på kursus. 

Legestue, hvor kan man gøre det henne? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

musse1

Kitaas skriver:

Ja, det gør man - men det passer mig fint, da jeg alligevel snart skal starte på kursus. 

Legestue, hvor kan man gøre det henne? 

hvor dejligt med et kursus. du kan gå ind på din kirkes hjemmeside, så plejer det gerne at stå. her er det i kirken hvis der er mange og ellers er  det ved huset lige ved siden af.

Anmeld

17. juni 2011

Malthes mor

Ud i haven med lillepigen. Lad hende mærke græsset. Læg hende på et tæppe, og lad hende hører og se fuglene. Og når hun er stabil nok i ryggen, så køb en babygynge. Og ellers så er de der edderkoppegynger fantastiske i den alder.

Mine børn har været vant til at være ude stort set fra dag et. Og de elsker at rende rundt i haven, og så selv om det regner eller stormer.

Og så er haven, eller skoven er også et godt alternativ, til at de får styrket deres motorik:-)

Anmeld

17. juni 2011

Malthes mor

Hov glemte lige det sidste. Hun bliver så dejlig træt af alle de indtryk hun får, så en god lang middagslur er heltt sikkert påkrævet, når hun har været ude. En halv time er mer end rigeligt udenfor;-)

Anmeld

17. juni 2011

Kitaas

musse1 skriver:

hvor dejligt med et kursus. du kan gå ind på din kirkes hjemmeside, så plejer det gerne at stå. her er det i kirken hvis der er mange og ellers er  det ved huset lige ved siden af.

Okay - det vil jeg prøve at tjekke ud, og deligt med så mange kommentar - må jeg spørge hvor i landet du bor? Ku være man ku lave noget sammen på et tidspunkt ? 

Anmeld

17. juni 2011

lukasmor

Min søn ser tegnefilm, det er et hit og han snakker fint med postmand per og alle de andre "venner"
Men det er jo kun hvis jeg skal lave mad eller have en lille kigger på computeren. Ellers danser jeg rundt med ham. Leger dikke dikke lege med en masse sjove lyde og ansigter eller også ligger vi på gulvet og triller rundt. Jeg synes der er masser at lave. Min søn griner af alt så jeg kan sagtens bare sidde og snakke med ham i flere timer. Nyder det - det gør vi begge

Anmeld

17. juni 2011

musse1

Kitaas skriver:

Okay - det vil jeg prøve at tjekke ud, og deligt med så mange kommentar - må jeg spørge hvor i landet du bor? Ku være man ku lave noget sammen på et tidspunkt ? 

altid dejligt.

sjælland i haslev ja kunne da ha været hyggeligt, men nu ved jeg jo ik lige hvad du kalder ung da du har skrivet det her indlæg under det..

Anmeld

17. juni 2011

Kitaas

Malthes mor skriver:

Ud i haven med lillepigen. Lad hende mærke græsset. Læg hende på et tæppe, og lad hende hører og se fuglene. Og når hun er stabil nok i ryggen, så køb en babygynge. Og ellers så er de der edderkoppegynger fantastiske i den alder.

Mine børn har været vant til at være ude stort set fra dag et. Og de elsker at rende rundt i haven, og så selv om det regner eller stormer.

Og så er haven, eller skoven er også et godt alternativ, til at de får styrket deres motorik:-)

Vi er tit ude på græsset, men hun blir lidt lettere utilfreds med at sku ligge stille så længe - skovture får vi også gået en del a, så tror da bestemt at hun også kommer til a ku lide naturen når hun blir ældre. 

Anmeld

17. juni 2011

Kitaas

musse1 skriver:

altid dejligt.

sjælland i haslev ja kunne da ha været hyggeligt, men nu ved jeg jo ik lige hvad du kalder ung da du har skrivet det her indlæg under det..

Er det på sjælland? er ikke god til det der geografisk  jamen jeg er selv 24 - jeg tror vist bare jeg sku ha lagt det ud på "ordet er frit istedet.

Anmeld

17. juni 2011

Kitaas

Kitaas skriver:

Er det på sjælland? er ikke god til det der geografisk  jamen jeg er selv 24 - jeg tror vist bare jeg sku ha lagt det ud på "ordet er frit istedet.

Ups - kan godt se du har skrevet sjælland på my bad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.