hva laver i med jeres børn på 4 måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.613 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Kitaas

..... nogen forslag? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Mama2980

Hvad mener du? Altså der er jo ikke så meget at lave med dem, de er jo stadig så små Min søn bliver 4 mdr. i morgen.. vi ligger på legetæppet og hygger, sidder og "snakker", går tur og sådan.. Han forstår jo ikke ret meget endnu

Anmeld

16. juni 2011

Kitaas

Mama2980 skriver:

Hvad mener du? Altså der er jo ikke så meget at lave med dem, de er jo stadig så små Min søn bliver 4 mdr. i morgen.. vi ligger på legetæppet og hygger, sidder og "snakker", går tur og sådan.. Han forstår jo ikke ret meget endnu

Ja det vist også noget i den stil vi laver herhjemme - er bare begyndt a kede mig lidt..  

Anmeld

16. juni 2011

Maja88

nu er der jo sommerferie snart,men ellers findes der mor/barn zumba

baby motorik

babysvømning

mor/barn yoga

efterfødselstræning

Anmeld

16. juni 2011

AA10

Kitaas skriver:

Ja det vist også noget i den stil vi laver herhjemme - er bare begyndt a kede mig lidt..  

der ´vist ikke så meget andet og lave hvor længe har du barsel..? for denbliver da lang vis du allerede´keder dig

Anmeld

16. juni 2011

Den lykkelige

Hun er i kravlegård, sidder i skrå stol når jeg laver mad, ligger på køkkenbord når vi laver mad og madpakker, på aktivitetstæppe, eller sidder hos mig og vi spiller musik og jeg synger for hende, går ture, ligger på tæppe i haven når det godt vejr, hygger ved puslebordet, giver dejlige bade.. Ja man kan jo ikke "lave" så meget..

Anmeld

16. juni 2011

musse1

Kitaas skriver:

..... nogen forslag? 

hvad med og tage i legestuen?

er du i en mødregruppe?

Anmeld

16. juni 2011

Weidemann1

Vi putter på legetæppet, går nogen lange ture! ellers danser vi lidt rundt! og svømmehallen det er bare et hit  

Anmeld

16. juni 2011

Kitaas

musse1 skriver:

hvad med og tage i legestuen?

er du i en mødregruppe?

Nej desværre, de bakkede alle sammen ud så det er noget møg! 

Anmeld

16. juni 2011

musse1

Kitaas skriver:

Nej desværre, de bakkede alle sammen ud så det er noget møg! 

jeg har desværre heller ik været med i en mødregruppe med de sidste to børn, mangler man helt.

hvad med evt at gå i legestue? tænker lidt hvis du keder dig. ellers er der aktiviteter igen fra sidst i august.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.