Jubel!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

AnneBJ

Angelspot skriver:

Så kender du jo alt til skolen når nu du har gået der, jeg har også kun hørt godt om den!

Og det samme om institutionen på Petersbjerggård (tog de første to semestre på pæd sem i Kolding og havde en medstuderende der var i praktik der, han roste det til skyerne og sagde at de virkelig havde styr på tingene og personalet havde det godt sammen og forældrenes ønsker blev som regel til gode set.)

Man kan godt ønske en specifik dagplejer, men du kan ikke være sikker på at få vedkommende alligevel, for hvis nogen står før dig på venteliste, så må du vente 'på tur'. Men til gengæld så kan de jo netop se at du har ønsket en bestemt og hvis en af de andre børn ikke har, så kan de som regel sagtens tage hensyn til det. Har selv ønsket en bestemt og bare det at man har det skrevet i sine papirer kan jo gøre at de tager hensyn til det. Det skader i hvert fald ikke at gøre

Jeg sender lige en pb ang min tante

Fedt! Ja jeg var inde at læse om dagsinst. og den virker bare SÅ god!!

Tak for du vil sende PB

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

DK

TILLYKKE!!!

Hvor dejligt for jer! Så krydser vi bare fingre for at Jørn snart for noget at rive i, ud over bleer og barnevognen! Det skal nok komme, er der ikke et lille opsving på vej? Det synes jeg da de dersens økonomer i fjerneren snakker om!

Glæder mig til at se billeder en masse!

Anmeld

17. juni 2011

AnneBJ

DK skriver:

TILLYKKE!!!

Hvor dejligt for jer! Så krydser vi bare fingre for at Jørn snart for noget at rive i, ud over bleer og barnevognen! Det skal nok komme, er der ikke et lille opsving på vej? Det synes jeg da de dersens økonomer i fjerneren snakker om!

Glæder mig til at se billeder en masse!

Vi kan i hvert fald mærke en helt klar bedring ifht. sidst han gik ledig for to år siden. Denne gang er der nogle jobs at søge... Yay....! 

Anmeld

17. juni 2011

CA

Skøøønt! Det er da vildt dejligt! Så kan vi være på samme "vi bor måske lidt for dyrt vogn"  

Sjovt at rund vaske er et minus - jeg savner min runde vask 

Anmeld

17. juni 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Skøøønt! Det er da vildt dejligt! Så kan vi være på samme "vi bor måske lidt for dyrt vogn"  

Sjovt at rund vaske er et minus - jeg savner min runde vask 

Haha - ja, det er os der har madpakker med hjemmefra når vi mødes 

Hvorfor kan du godt lide rund vask? Jeg synes det er møgtræls når man skal vaske bradepande osv...

Anmeld

17. juni 2011

CA

AnneBJ skriver:

Haha - ja, det er os der har madpakker med hjemmefra når vi mødes 

Hvorfor kan du godt lide rund vask? Jeg synes det er møgtræls når man skal vaske bradepande osv...

Fordi grillristen kunne ligge i blød i den runde... 

God idé med madpakke!

Anmeld

18. juni 2011

Lilje82

Dejligt Anne Håber det hele flasker dig for jer

Og krydser for både lejlighed og Jørn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.