Tys-tys på facebook!
Men- hvis alt praktisk går i orden skal vi flytte!! Stadig her i Kolding, men ud i det område hvor vi påtænker at købe hus når finanserne engang er til det!
Det er et lejet rækkehus, så boligsikringen følger med 
Det er en lille smule (meget) dyrt, for vores budget, men muligt! Så længe Jørn er på dagpenge må vi stramme ballerne, men så snart han får job er problemet løst! 
Vasken i køkkenet er rund 
Stuen er lidt mørk, da der ikke er mange vinduer til det store rum 
Udlejer stiller vaskemaskine og tørretumbler til rådighed
(altså kan vi sælge den vaskemaskine vi har nu, og købe en fryser!)
Der er 2 terasser, den ene overdækket 
Barnevognen kan køres indenfor 
Felix får eget værelse, dejligt stort endda 
Der er mørklægningsgardiner til alle (skrå)tagvinduer - alle værelserne! 
Der er spiseplads i køkkenet 
Plads til Sofa-stue, spisestue og legekrog i stuen 
Trappen som er nem at gå på (her tænker jeg nok mest på små ben altså, jeg er egentlig okay med på at gå på trapper...) 
Gulvene knirker IKKE! 
Bussen kører ned til centrum 3 gange i timen - næsten foran døren 
Man kan gå til indkøb, Rema, Netto og noget lignende Føtex 
Der er tankstation, frisørsalon, daginst., pizzaria osv. i gåafstand 
Det er et område hvor der næsten udelukkende bor børnefamilier 
Det er 2 minutters kørsel fra mine forældre 

Det er tæt på den skole vi gerne vil have Felix på 
Det står tomt nu - så den 1. juli er det vores....
Vi flytter nok først efter barnedåben d. 3....
----
Behøver jeg sige jeg glæder mig som en sindsyg!!? Også selvom det bliver lidt hårdt økonomisk, for vi skal låne til indskud, heldigvis af Jørns forældre, og må vente med at betale tilbage til han har fået job.
At droppe amningen var den helt rigtige beslutning for os, Felix er SÅ glad, nem og dejlig igen, og jeg NYDER ham og min barsel. Igår var han småpjevset hele dagen, og det var så fedt at have overskuddet til at klare sådan en dag!
Kolding kommune har endelig behandlet vores ansøgning om boligstøtte (til vores nuværende bopæl) og fundet ud af, vi har ret til 900 kroner om måneden - dem skylder de os så for maj og juni, og vi skal have igen til juli også. Elsker penge jeg ikke havde regnet med! 
På mandag skal Jørn til jobsamtale, hos et firma ca. 20 minutters kørsel fra huset - åh hvor jeg håber!! 
- nåh, det var lige en overspringshandling, for jeg er faktisk ved at lave mad til i aften når min far kommer! Måtte bare dele min glæde!