Har ondt i venstre side af underlivet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

JuelZ

Missbabystøv skriver:

Tror du skal en tur til lægen.  Så kan det nok ikke være din ÆL som driller dig.

Øv hader ellers og gå til lægen, men må jo hellere gøre det for en sikkerhedsskyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Fru-Jensen

Måske er det blærebetændelse. Det kan godt gøre ondt, lige som mens gør. Sååh, jeg vil sige, du skal ringe til din læge, og beskrive hvordan det gør ondt

Anmeld

16. juni 2011

Bryndis

Måske har ægget sat sig fast hvis i har prøvet på at blive gravide. Jeg kan huske at jeg havde irriterende ondt i den ene side af underlivet og det viste sig så at være ægget det havde sat sig fast

Anmeld

16. juni 2011

JuelZ

Missbabystøv skriver:

Måske er det blærebetændelse. Det kan godt gøre ondt, lige som mens gør. Sååh, jeg vil sige, du skal ringe til din læge, og beskrive hvordan det gør ondt

jaa måske, må ihvertfald hellere gøre det :/

Anmeld

16. juni 2011

Fru-Jensen

Tina-Hansen skriver:

jaa måske, må ihvertfald hellere gøre det :/

Det er bedre at gå til lægen Eller kan det være at dit æg har sat sig fast

Anmeld

16. juni 2011

Masig

Mht ÆL vil jeg lige nævne at jeg kan have ondt i den side jeg har ÆL i i flere dage både op til og efter ÆL. Så det kan meget vel være det der er galt....

Det passer jo helt perfekt med tidspunktet, så kan næsten ikke forestille mig det skulle være andet, men selvfølgelig bedre at tjekke en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

16. juni 2011

JuelZ

Missbabystøv skriver:

Det er bedre at gå til lægen Eller kan det være at dit æg har sat sig fast

sat sig fast, hvordan ??? i form af graviditet eller??

Anmeld

16. juni 2011

Fru-Jensen

Ja det var det jeg mente

Anmeld

16. juni 2011

JuelZ

Missbabystøv skriver:

Ja det var det jeg mente

hmmm man kan da håbe, men må det gøre ondt??

Anmeld

16. juni 2011

Fru-Jensen

Der nogen som kan mærke det. og andre ikke. Så ja, det tror jeg. Prøv og goggle det. Elleres ring til din læge. Og sig, at i havde sex der og der, så det kunne godt passe med at jeg havde ÆL Og fortælle hvor det gør ondt henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.