Den nye babysam på Amager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

BabyMus

MorTilJanuar skriver:

Ja hvor mange af jer skønne damer var derinde og fik I hvad I kom efter?? 

Min plan var at være derinde kl 5 imorges, men jeg fik selvfølgelig slået uret fra så jeg var der først kl 06.10  

der var allerede kommet en del så jeg tænkte min udsigt til en Odder Zip til minus 3400 kr var at glemme samt min drøm om en Rømer babysafe ll nok også var røget sig en fin tur ..

Men da vi ENDELIG kom ind gik der totalt krig i mig og jeg så lynhurtigt at folk de klumpede i kø på vej ned mod barnevognene så jeg tog den i inderbanen rundt om dem og JEG FIK MIN ODDER ZIP   2 sekunder efter kom min mor flyvende med MIN RØMER BABYSAFE ll  Og udover det så fik jeg da også lige hapset en voksipose til 50% både med SOMMER OG VINTERDYNE TIL  

Så alt i alt en helt fantastisk gennemført fed dag 

Er altså lige vild med din fortælleing her! Kan se det for mig! Godt du fik det du gik efter, det er da bare fedt! Og især når din mor og dig kunne dele jer op, så I fik fat i begge dele! Cool.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Carl-Emil's mor

Louiiiise skriver:

Ej, vi vil se billeder af barnevognen. Der var også tilbud i kærebørn i Kolding.

Men ikke ligeså gode tilbud. Øv....

Det skal du få lov til  Stellet er pakket i kasse men barnevogns delen har jeg fremme hos min mor så det kan jeg tage et billed af i aften og ligge ind

Anmeld

16. juni 2011

Carl-Emil's mor

BabyMus skriver:

Er altså lige vild med din fortælleing her! Kan se det for mig! Godt du fik det du gik efter, det er da bare fedt! Og især når din mor og dig kunne dele jer op, så I fik fat i begge dele! Cool.

hihi tak  

Det var simpelthen den vildeste oplevelse.. jeg er ALTID uheldig med sådan nogle ting også idag så lykkedes det bare.. for vildt jo  er nærmest stadigvæk lidt høj.. og selvom jeg ikke er overtroisk så sendte jeg alligevel en tanke til mormor i himlen da det er hendes fødselsdag idag

Men jeg frygtede faktisk ærlig talt at alle de hormonelle kvinder på et sted ville skabe kaos men heldigvis ikke

Anmeld

16. juni 2011

Dinna88

MorTilJanuar skriver:

For at spare penge?  Nu er jeg studerende så at spare i alt 5600 det gør jeg altså gerne...synes ikke kl 5 er ukristeligt at stå op men måske bare mig.. 

At stå op kl 5 for at spare over 5000 kr? Jo, det gjorde jeg med glæde!!

Og "tillykke" med købene - det er så lækkert at finde det man virkelig ønsker på tilbud!  (Jeg tror du er god at have med på lagersalg, ha!)

Anmeld

16. juni 2011

Lou87

FEDT

Og fed fortælling haha
Kan li se det for mig, dig og mutti storme ind i aller bedste Monica style fra friends, der hvor hun ska ha sin brudekjole på udsalg

Anmeld

16. juni 2011

Carl-Emil's mor

Dinna88 skriver:

At stå op kl 5 for at spare over 5000 kr? Jo, det gjorde jeg med glæde!!

Og "tillykke" med købene - det er så lækkert at finde det man virkelig ønsker på tilbud!  (Jeg tror du er god at have med på lagersalg, ha!)

heheh tak tak  

Forstår heller ikke at man ikke vil spare de penge, mener man skal jo virkelig have et højt betalt job for at kunne tjene over 5000 kr udbetalt på 3 timer??

hehehe jeg er SÅ sej til lagersalg så du siger bare til hvis du skal ha hjælp

Anmeld

16. juni 2011

Carl-Emil's mor

Lou87 skriver:

FEDT

Og fed fortælling haha
Kan li se det for mig, dig og mutti storme ind i aller bedste Monica style fra friends, der hvor hun ska ha sin brudekjole på udsalg

hahha åh gud nej det kan jeg faktisk også godt se for mig nu  hahahah

Anmeld

16. juni 2011

Dinna88

MorTilJanuar skriver:

heheh tak tak  

Forstår heller ikke at man ikke vil spare de penge, mener man skal jo virkelig have et højt betalt job for at kunne tjene over 5000 kr udbetalt på 3 timer??

hehehe jeg er SÅ sej til lagersalg så du siger bare til hvis du skal ha hjælp

Hø, ja. Jeg ville være ekstatisk hvis jeg kunne spare de penge! Det er virkelig mange penge for mig, da jeg, ligesom dig, er studerende. Men skulle jeg ud at købe barnevogn og havde et højtlønnet arbejde, ville jeg stadig med glæde stå op kl. 5 om morgenen (det er alligevel kun 2-3 timer tidligere end hvornår jeg står op de dage jeg sover til jeg vågner) og jagte tilbud synes det er så awesome!

Haha, det smider jeg lige i huskeren  

Anmeld

16. juni 2011

Lou87

MorTilJanuar skriver:

hahha åh gud nej det kan jeg faktisk også godt se for mig nu  hahahah

Haha
De må satme more sig i baglokalet hvis de har overvågning på hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.