Den nye babysam på Amager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.033 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Carl-Emil's mor

Ja hvor mange af jer skønne damer var derinde og fik I hvad I kom efter?? 

Min plan var at være derinde kl 5 imorges, men jeg fik selvfølgelig slået uret fra så jeg var der først kl 06.10  

der var allerede kommet en del så jeg tænkte min udsigt til en Odder Zip til minus 3400 kr var at glemme samt min drøm om en Rømer babysafe ll nok også var røget sig en fin tur ..

Men da vi ENDELIG kom ind gik der totalt krig i mig og jeg så lynhurtigt at folk de klumpede i kø på vej ned mod barnevognene så jeg tog den i inderbanen rundt om dem og JEG FIK MIN ODDER ZIP   2 sekunder efter kom min mor flyvende med MIN RØMER BABYSAFE ll  Og udover det så fik jeg da også lige hapset en voksipose til 50% både med SOMMER OG VINTERDYNE TIL  

Så alt i alt en helt fantastisk gennemført fed dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Maja_4000

Hvor skønt !

Du bliver super glad for Odderen - Det er vi i hvert fald

Anmeld

16. juni 2011

Nynne88

Lyder som om du fik en god fangst . Røg det hele hurtigt derude?

Anmeld

16. juni 2011

Carl-Emil's mor

Maja_4000 skriver:

Hvor skønt !

Du bliver super glad for Odderen - Det er vi i hvert fald

Jeg ved jeg bliver glad for den for har fra dag 1 sagt at det SÅDAN en jeg skulle have  så er helt oppe og kører og dansede nærmest sejersdans i butikken af glæde  heheh

også er det jo bare SÅ lækker en vogn 

Anmeld

16. juni 2011

Loa

Hold da op, tænk at folk gider stå så tidligt op for at spare penge

Men lyder da til du fik nogle gode ting

Anmeld

16. juni 2011

Carl-Emil's mor

Nynne88 skriver:

Lyder som om du fik en god fangst . Røg det hele hurtigt derude?

Køtilbud røg ihvertfald før man kunne blinke med øjnene  

Men ja er mega god fangst 

Anmeld

16. juni 2011

Carl-Emil's mor

Loa skriver:

Hold da op, tænk at folk gider stå så tidligt op for at spare penge

Men lyder da til du fik nogle gode ting

For at spare penge?  Nu er jeg studerende så at spare i alt 5600 det gør jeg altså gerne...synes ikke kl 5 er ukristeligt at stå op men måske bare mig.. 

Anmeld

16. juni 2011

Maja_4000

MorTilJanuar skriver:

Jeg ved jeg bliver glad for den for har fra dag 1 sagt at det SÅDAN en jeg skulle have  så er helt oppe og kører og dansede nærmest sejersdans i butikken af glæde  heheh

også er det jo bare SÅ lækker en vogn 

Sådan havde jeg det også ;D Vi måtte bare betale fuld pris :b - Godt jeg har nogle søde forældre (;

Jeg ville også super gerne have været derude .. Men med offentlig transport fra Roskilde med barn på 6 måneder på dét tidspunkt ? .. Neeej :b

Anmeld

16. juni 2011

Carl-Emil's mor

Maja_4000 skriver:

Sådan havde jeg det også ;D Vi måtte bare betale fuld pris :b - Godt jeg har nogle søde forældre (;

Jeg ville også super gerne have været derude .. Men med offentlig transport fra Roskilde med barn på 6 måneder på dét tidspunkt ? .. Neeej :b

heheh ja dejligt med forældre...

Har desværre altid været røvforkælet så har valgt at være hardcore og sige nej betaler alt selv til barnet altså sammen med manse selvfølgelig men alligevel .. det faldt ikke i særlig god jord 

heheh nej oki kan jeg godt se, jeg snuppede så bilen derind 

Anmeld

16. juni 2011

Louiiiise

Ej, vi vil se billeder af barnevognen. Der var også tilbud i kærebørn i Kolding.

Men ikke ligeså gode tilbud. Øv....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.