Troede lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. december 2008

Nadi

at jeg var færdig med at købe julegaver. Men nej!
Vi var til fødselsdag hos Oliver's fætter i lørdags og en af de gaver han fik var den samme dvd som vi har købt til ham i julegave. Så den skal vi ud og bytte og købe noget nyt. Dennis' søstre spurgte så om vi skulle genindføre at give hinanden julegaver (det blev afskaffet sidste år da vi fik Oliver), så nu skal jeg også ud og købe til 4 mere. Men hva det går nok, troede bare lige vi var færdige med at købe gaver.

Hva er status hos jer med julegaveindkøb??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2008

Marco2

0 indkøbte dd.

AG - pis

Anmeld

1. december 2008

Kaufie

også 0 her.....

Dvs Williams er købt i sommers - siger hans far.... Men det tæller ikke vel??

Anmeld

1. december 2008

Tikki

mangler 1...og det er de uldne sokker til oldemors kæreste - hurra for internethandel...har lige ordnet de sidste 4 over nettet mens Iza sover - skønt.

Anmeld

1. december 2008

Rasmine

Mangler 4!!!
I låv it!
For 1. gang i mit liv er jeg med...

Anmeld

1. december 2008

Astrid P

Mebach skriver:

Mangler 4!!!
I låv it!
For 1. gang i mit liv er jeg med...

Samme her! Til det hele!

Anmeld

1. december 2008

Mary

Stort set alle pakker er købt, pakket ind og skrevet på! Igår blev de nemlig taget med til Århus hvor vi skal tilbringe julen. Idag har jeg så modtaget to pakker med henholdsvis billeder til bedster og older og tøj til ungerne og deres fætter. Det fylder nu ikke alverden, så det kan vi sagtens selv have med Det aller aller sidste jeg mangler at købe er gaven til min mand! Men det klarer jeg sammen med mine forældre, så jeg skal faktisk ikke rigtig tænke på flere gaver, aaahhh.....

Iøvrigt er julekortene også skrevet og er faktisk klar til at blive smidt i en postkasse!

SÅ MEGET MED plejer jeg nu ikke ligefrem at være, men med to eksamener 18. og 19. dec så bliver jeg nødt til det

Anmeld

1. december 2008

bette

for første gang er jeg slet ikke med..
har kun fået købt en enkelt gave.. fiuuuck.. hader at juleshoppe midt i dec

Anmeld

1. december 2008

Mie A

0 er hvad der er købt her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.