rift. aaaav

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Fru.Mäes <3

CiSo skriver:

Tusind tak, det vil jeg se på i matas i dag. 

Den er en smule dyr - bare lige så du er forbedredt på det Den har en speciel lugt, men synes ikke den stinker Men prøv den nede i Matas, så kan du vurdere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

L.J.L

CiSo skriver:

jeg ved det nu ikke helt.. Men jeg er næsten sikker, jeg var nede med et spejl, og der syntes jeg at jeg kunne ane en rift.. Men hvad er symptomer på blærebetændelse??

tror ogs¨å bare det er en rift du har fået, blærebetændelse skal man tisse konstant og så gør det ondt oppe i tisseren, ikke uden på

E-vitamin salve hedder det, og det er super til dig og til dit barns røde numser og de hudafskrabninger der måtte komme.

Elisabeth Arden 8 hour cream er også rigtig god til heling, men stoler ikke på at det er uden parfume og parabener

Anmeld

16. juni 2011

Fru.Mäes <3

sælen skriver:

den er god men holdkæft hvor jeg syntes den stinker

Hi hi Synes ikke den stinker, har bare sin egen specielle duft

Anmeld

16. juni 2011

SussieThyssen

CiSo skriver:

jeg ved det nu ikke helt.. Men jeg er næsten sikker, jeg var nede med et spejl, og der syntes jeg at jeg kunne ane en rift.. Men hvad er symptomer på blærebetændelse??

Der behøver i realiteten ikke at være nogle..men for de fleste er kendetegnet at det svier når man tisser...og rigtigt mange gravide får blærebetændenlse en eller flere gange under svangerskab.
Nogle får stærke næsten krampelignende smerter i maven, andre bare små-murren og ondt, nogle mærker det egentligt ikke andet end at de hele tiden render på wc, og som sagt nogle mærker kun at det svier når man tisser eller slet ingen ting.
Så få lige fat i lægen..for med mindre du har lavet "noget" der skulle give rifter...så vil jeg næsten bide mig selv i næsen på, at du har reddet dig sådan en omgang

Anmeld

16. juni 2011

CiSo

FrøkenHedegaard skriver:

Den er en smule dyr - bare lige så du er forbedredt på det Den har en speciel lugt, men synes ikke den stinker Men prøv den nede i Matas, så kan du vurdere

Okay, tak.  

Anmeld

16. juni 2011

CiSo

Lauritz skriver:

tror ogs¨å bare det er en rift du har fået, blærebetændelse skal man tisse konstant og så gør det ondt oppe i tisseren, ikke uden på

E-vitamin salve hedder det, og det er super til dig og til dit barns røde numser og de hudafskrabninger der måtte komme.

Elisabeth Arden 8 hour cream er også rigtig god til heling, men stoler ikke på at det er uden parfume og parabener

Ja, det skulle helst være uden parfume o.s.v..  Men tak for hjælpen.

Anmeld

16. juni 2011

CiSo

SussieThyssen skriver:

Der behøver i realiteten ikke at være nogle..men for de fleste er kendetegnet at det svier når man tisser...og rigtigt mange gravide får blærebetændenlse en eller flere gange under svangerskab.
Nogle får stærke næsten krampelignende smerter i maven, andre bare små-murren og ondt, nogle mærker det egentligt ikke andet end at de hele tiden render på wc, og som sagt nogle mærker kun at det svier når man tisser eller slet ingen ting.
Så få lige fat i lægen..for med mindre du har lavet "noget" der skulle give rifter...så vil jeg næsten bide mig selv i næsen på, at du har reddet dig sådan en omgang

Okay, tusind tak.. Tror jeg må en tur til lægen.

Anmeld

16. juni 2011

SussieThyssen

CiSo skriver:

Okay, tusind tak.. Tror jeg må en tur til lægen.

Ja ring lige til lægen og sig at du har mistanke om blærebetændelse, så plejer man at kunne komme til rimeligt med det samme hos en sygeplejerske

Anmeld

16. juni 2011

KarinaIda

CiSo skriver:

Piger hjælp.. 

Jeg har fået en rift lige ved skeden, og det gør SÅ ondt når jeg tisser.. 

Hvad kan man gøre for at lindre smerten, og er der andet man kan gøre for at det heler hurtigere.?? 

Skylle med koldt vand samtidig med du tisser... eller købe noget gél/creme på apoteket som lindre smerten...

Jeg fødte for 3 uger siden og fik to rifter, og der brugte jeg metoden med og skylle med vand samtidig med jeg tissede... Og jamen efetr en uge, der mærkede jeg ikke mere til det overhovedet!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.