rift. aaaav

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.449 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

CiSo

Piger hjælp.. 

Jeg har fået en rift lige ved skeden, og det gør SÅ ondt når jeg tisser.. 

Hvad kan man gøre for at lindre smerten, og er der andet man kan gøre for at det heler hurtigere.?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

L.J.L

CiSo skriver:

Piger hjælp.. 

Hvad kan man gøre for at lindre smerten, og er der andet man kan gøre for at det heler hurtigere.?? 

E-vitamin salve, kan købes i matas

Anmeld

16. juni 2011

CiSo

Lauritz skriver:

E-vitamin salve, kan købes i matas

Super, tak. 

Hedder det bare det?? E-vitamin

Anmeld

16. juni 2011

Albatrossen

Tage en kande vand mede på toilettet og skyld mens du tisser eller brug bruseren hvsi den kan nå

Anmeld

16. juni 2011

Albatrossen

Tage en kande vand mede på toilettet og skyl mens du tisser eller brug bruseren hvsi den kan nå

Anmeld

16. juni 2011

SussieThyssen

CiSo skriver:

Piger hjælp.. 

Og du er sikker på at det vitterligt ER en rift og ikke blærebetændelse??

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. juni 2011

Fru.Mäes <3

WONDER CREMEN OVER DEM ALLE Jeg bruger ELIZABETH ARDEN - 8 hours creme til ALT!!! Sår, rifter, tøre læber, brændmærker, rød numse på Felix osv. så hvis du ikke allerede ejer denne creme, så få dig den anskaffet (Ellers det skal du selv bestemme) men den er virkelig fantastisk og ikke mindst meget DRØJ i brug! Jeg havde nemlig OSSE en rift ved skeden, WUPTI på med cremen - 2 dage, så var den LONG GONE

Anmeld

16. juni 2011

CiSo

SussieThyssen skriver:

Og du er sikker på at det vitterligt ER en rift og ikke blærebetændelse??

Kærligst
Sussie

jeg ved det nu ikke helt.. Men jeg er næsten sikker, jeg var nede med et spejl, og der syntes jeg at jeg kunne ane en rift.. Men hvad er symptomer på blærebetændelse??

Anmeld

16. juni 2011

CiSo

FrøkenHedegaard skriver:

WONDER CREMEN OVER DEM ALLE Jeg bruger ELIZABETH ARDEN - 8 hours creme til ALT!!! Sår, rifter, tøre læber, brændmærker, rød numse på Felix osv. så hvis du ikke allerede ejer denne creme, så få dig den anskaffet (Ellers det skal du selv bestemme) men den er virkelig fantastisk og ikke mindst meget DRØJ i brug! Jeg havde nemlig OSSE en rift ved skeden, WUPTI på med cremen - 2 dage, så var den LONG GONE

Tusind tak, det vil jeg se på i matas i dag. 

Anmeld

16. juni 2011

Albatrossen

FrøkenHedegaard skriver:

den er god men holdkæft hvor jeg syntes den stinker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.