Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bambii skriver: Hvor i frederikshavn? Det skulle ikke tilfældigvis være den ved palmestranden?
Hvor i frederikshavn? Det skulle ikke tilfældigvis være den ved palmestranden?
jo det skulle det da :-D
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Millesmammi skriver: jo det skulle det da :-D
Så det tæt på hvor jeg bor.. Bor i fælledbo, hvis du ved hvor det er.. Ligger lige ved siden af stranden næsten
Bambii skriver: Så det tæt på hvor jeg bor.. Bor i fælledbo, hvis du ved hvor det er.. Ligger lige ved siden af stranden næsten
er ikke så kendt i frederikshavn, har ikke kommet så meget der, men min kæreste har kommet der hele sit liv :-)
Millesmammi skriver: er ikke så kendt i frederikshavn, har ikke kommet så meget der, men min kæreste har kommet der hele sit liv :-)
Jamen, det ligger lige ved siden af stranden.. Det kunne da være vi skulle finde ud af noget så? Når i kommer herop..
Bambii skriver: Jamen, det ligger lige ved siden af stranden.. Det kunne da være vi skulle finde ud af noget så? Når i kommer herop..
det vil jeg meget gerne :-)
Millesmammi skriver: det vil jeg meget gerne :-)
Hvornår skal i herop?
Bambii skriver: Hvornår skal i herop?
vi har talt om at tage derop i en uge her i starten af ferien, - det bliver ikke i næste uge, men regner med ugen efter
Millesmammi skriver: vi har talt om at tage derop i en uge her i starten af ferien, - det bliver ikke i næste uge, men regner med ugen efter
Okay.. Det lyder godt..
Så må vi da lige finde ud af noget
Bambii skriver: Okay.. Det lyder godt.. Så må vi da lige finde ud af noget
super
Millesmammi skriver: super
Jeg har fri mandag, tirsdag og onsdag i den uge hvis det er..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128