Hunde møde..? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.141 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Bambii

Heej piger

Jeg ved ikke lige hvor det var passende at sætte denne her debat..

Men jeg tænkte på om der ikke er nogen fra frederikshavn med hund som kunne tænke sig at mødes med mig og min vuffer et par gange om ugen måske? Så de kunne lege sammen og få brandt noget energi af, imens at vi kigger på vores dejlige hunde og får os en snak om vind og vejr?

I må meget gerne fortælle lidt om jeres hund/hunde hvis i har flere

Min vuffer er en blanding mellem labrador og hyrdehund/collie, det er en pige på 1 år, hun elsker andre hunde.. Hun er virkelig legesyg og meget aktiv, det er virkelig svært at aktivere hende nok alene.. Derfor tænkte jeg på at finde en eller flere som har en hund som kunne tænke sig at mødes, så hun får nogen lege kammerater.. Så kan mor måske også finde sig nogle venner/veninder..

Glæder mig til at høre fra jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
hvor mon du er fra..?

Anmeld

16. juni 2011

Englehår

det var dumt..! Du havde jo skrevet det..

Anmeld

16. juni 2011

Bambii

AnjaM skriver:

det var dumt..! Du havde jo skrevet det..

Det er helt iorden at spørge.. Hvor er du fra?

Anmeld

16. juni 2011

Englehår

jeg bor tæt ved Ringkøbing - så det er jo ikke lige i nærheden, desværre..
Synes ellers det lyder som en rigtig god idé, med hundetræf.. Vores berner senne-blanding kunne også godt bruge et par kammerater..

Anmeld

16. juni 2011

Bambii

AnjaM skriver:

jeg bor tæt ved Ringkøbing - så det er jo ikke lige i nærheden, desværre..
Synes ellers det lyder som en rigtig god idé, med hundetræf.. Vores berner senne-blanding kunne også godt bruge et par kammerater..

Ja, syntes nemlig også det kunne være rigtig hyggeligt..

Vi har nemlig meget svært ved at aktivere hende og så ville hun have godt af at komme ud blandt andre hunde.. Og samtidig kan vi andre jo hygge os med at kigge på vores dejlige vuffer og en snak om vind og vejr..

Men man kunne jo altid mødes, selvom man bor et stykke fra hinanden.. Vi får bil her i løbet af sommeren regner jeg med, så er vi ikke blege for at køre en tur for at møde nogen nye mennesker og for at Zuki kommer ud og møder andre hunde.. Men så er det nok bare ikke lige et par gange om ugen, men nok nogle gange om året istedet.. Jeg elsker at komme ud blandt andre mennesker, men jeg er ikke så god til at starte med at snakke med folk hvis jeg bare møder nogen i byen f.eks. men jeg kunne virkelig godt tænke mig at lære nye mennesker at kende og det er da en oplagt mulighed når man har hunde til fælles.. Så har man da lidt at snakke om, og så kommer der som regel en MASSE andre emner, hvis man har noget til fælles hehe..

Anmeld

16. juni 2011

Bambii

Jeg opper den lige, da det var rimelig sent jeg lavede denne debat i går..

Nogen der er friske på at mødes med mig og min vuffer et par gange om ugen?

Anmeld

16. juni 2011

Bambii

Op op..

Anmeld

16. juni 2011

Millesmammi

vi har en old english bulldog på cirka 4 måneder, så han er ikke helt stor endnu vi bor i hals, men vi kommer til at komme meget på camping i frederikshavn her i sommerferien :-)

Anmeld

16. juni 2011

Bambii

Millesmammi skriver:

vi har en old english bulldog på cirka 4 måneder, så han er ikke helt stor endnu vi bor i hals, men vi kommer til at komme meget på camping i frederikshavn her i sommerferien :-)

Hvor i frederikshavn? Det skulle ikke tilfældigvis være den ved palmestranden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.