Gætte sig til sælgers pris-hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.146 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Shibby

Godaften Piger!

Jeg ser tit tråde her,på dba eller ts hvor sælger råder køber til at komme med bud til annochen hvor ingen prisforeslag er nævnt,-og derefter afviser køberens foreslag til mulig prisforslag.

Hvis man har en mindstepris for salg,hvorfor så ikke sige den mindstepris fra starten af istedet for at man skal lege gætteleg og gætte sig frem til sælgerens mindstepris? Jeg forstår det ikke

Hvis du som sælger gør dette,-kan du så få fortælle hvorfor du ikke fortæller din mindstepris fra starten af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

132319

Shibby skriver:

Godaften Piger!

Jeg ser tit tråde her,på dba eller ts hvor sælger råder køber til at komme med bud til annochen hvor ingen prisforeslag er nævnt,-og derefter afviser køberens foreslag til mulig prisforslag.

Hvis man har en mindstepris for salg,hvorfor så ikke sige den mindstepris fra starten af istedet for at man skal lege gætteleg og gætte sig frem til sælgerens mindstepris? Jeg forstår det ikke

Hvis du som sælger gør dette,-kan du så få fortælle hvorfor du ikke fortæller din mindstepris fra starten af?

Jeg synes simpelthen at det ser så svært at sætte priser på tøj og den slags. Især hvis folk har interesse i flere ting på én gang, så vil jeg ikke have sat en pris fra start 

Det er for mig nemmere når folk spørger, så kommer jeg med en pris 

Jeg beder aldrig folk om at byde hvis de spørger om en mindstepris, så får den en pris og så kan de tage den derfra 

Anmeld

15. juni 2011

Ranarupta

Jeg synes, at det er enormt svært at komme med et bud, for jeg sidder jo ikke med varen og kan ikke se det reelle slid.

Så jeg beder ofte om mindstepris el. prisidé. Og når sælger så siger: "bare byd", ja så gør jeg det. Og nogle gange provokerende lavt, for så kommer der oftest en mindstepris.  

Anmeld

15. juni 2011

JustAnotherName

Ranarupta skriver:

Jeg synes, at det er enormt svært at komme med et bud, for jeg sidder jo ikke med varen og kan ikke se det reelle slid.

Så jeg beder ofte om mindstepris el. prisidé. Og når sælger så siger: "bare byd", ja så gør jeg det. Og nogle gange provokerende lavt, for så kommer der oftest en mindstepris.  

Anmeld

15. juni 2011

tazz

Det afholder i hvert tilfælde mig fra, at købe. Magter simpelthen ikke den der gætteleg:
"Byd!"
Okay 100 kr
"Arhj, min mindstepris er altså 500 kt."
Hvor skulle nogen da kunne gætte det fra?

Anmeld

15. juni 2011

Isabella_mor

jeg giver en pris fordi jeg syntes det er trælst at lege gættelegen.. det er faktisk skide irriterende... så kan folk evt prutte lidt... jeg er jo jyde  

Anmeld

16. juni 2011

Shibby

tazz skriver:

Det afholder i hvert tilfælde mig fra, at købe. Magter simpelthen ikke den der gætteleg:
"Byd!"
Okay 100 kr
"Arhj, min mindstepris er altså 500 kt."
Hvor skulle nogen da kunne gætte det fra?

Præcis..Det er SÅ nederen at byde på noget og bagefter få mindsteprisen når sælgeren fra starten af har haft kendskab til sin mindstepris!

Anmeld

16. juni 2011

Happiness

Tænker lidt at nogle gør det for at se om de kan få mere for varen end de har af mindstepris? Hvis de sætter mindsteprisen, er der jo ingen der byder højere Med mindre der er flere interesserede self.

Anmeld

22. juni 2011

bullerbassen

Nu er jeg en af dem der godt kan finde på at oprette salgsindlæg uden mp - Og kan godt finde på at sige BYD.

Opretter også annoncer med faste priser men de andre er jeg åben for bud. Syntes det kan være svært at sættet en pris som er fair for begge partner. Uden det er overpris .

Anmeld

22. juni 2011

bullerbassen

Happiness skriver:

Tænker lidt at nogle gør det for at se om de kan få mere for varen end de har af mindstepris? Hvis de sætter mindsteprisen, er der jo ingen der byder højere Med mindre der er flere interesserede self.

Er en af dem der godt kan finde på at oprette disse indlæg uden priser & skrive byd.

Gør det ikke for at HMMM SÅ KAN JEG TJENE MERE, men mere fordi jeg syntes det kan være svært at sættet en fair fast pris for begge. Uden det er en overpris.

Jeg laver også annoncer hvor prisen er FAST .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.