PIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!! Er man slem.........???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. december 2008

Anonym trådstarter

Hvis man "kommer til" at kigge i julegaverne???

Hilsen ano!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2008

linemus

1. december 2008

Plysbjørnen

også i den grad

Anmeld

1. december 2008

Marco2

Ja, det er man vel. Men jeg kan sgu heller ikke lade være... Eller måske ikke kigge, men totalt voldgramse, ryste mm. for at gætte hvad der er deri. Måske derfor mine gaver ikke bliver opbevaret hjemme.....

AG

Anmeld

1. december 2008

Mikkelmusen

JA meget
Jeg har selv gjort det meget førhen men i år får jeg ingen gave så jeg har ikke chancen

Anmeld

1. december 2008

Anonym trådstarter

Mikkelmusen skriver:

JA meget
Jeg har selv gjort det meget førhen men i år får jeg ingen gave så jeg har ikke chancen

Får du ingen gave, hvorfor ikke?

Anmeld

1. december 2008

Nadi

Jeg ved ikke om man er slem, men man går da glip af en helt masse. Jeg har aldrig haft trangen til at kigge i julegaverne, heller ikke da jeg var barn. Men var det så nogle gode gaver du fik kigget på??

Jeg er også nysgerrig, hvorfor får du ikke nogle gaver??

Anmeld

1. december 2008

Anonym trådstarter

Nadi skriver:

Jeg ved ikke om man er slem, men man går da glip af en helt masse. Jeg har aldrig haft trangen til at kigge i julegaverne, heller ikke da jeg var barn. Men var det så nogle gode gaver du fik kigget på??

Jeg er også nysgerrig, hvorfor får du ikke nogle gaver??

WII..................

Anmeld

1. december 2008

Marco2

Ai, Mette. En Wii. Det er skide skægt. Vi bruger den godt nok ikke sååå meget, men den kommer tit frem når vi har gæster. Og alle kan spille sammen, både ung og gammel. I fredags havde vi besøg af svigermekanikken, og bowlingkuglerne fik alt hvad de ku' trække.

Go fornøjelse.

AG

Anmeld

1. december 2008

Anonym trådstarter

Marco2 skriver:

Ai, Mette. En Wii. Det er skide skægt. Vi bruger den godt nok ikke sååå meget, men den kommer tit frem når vi har gæster. Og alle kan spille sammen, både ung og gammel. I fredags havde vi besøg af svigermekanikken, og bowlingkuglerne fik alt hvad de ku' trække.

Go fornøjelse.

AG

Mette?????????
Kender jeg ikke noget til!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.