Tid til test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Nille-pigen

Hej tøser

Jeg tænkte på om ikke det er ved at være tid at jeg tog graviditetstesten, da jeg stadig ikke har fået min periode, som ellers skulle være kommet i lørdags og den plejer at være meget regelmæssig... jeg har både kvalme, halsbrænd og har ekstremt ømme bryster... men jeg er bange for at testen er negativ og at det bare er noget jeg bilder mig ind... kender nogle af jer det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Mauser.

Få det hellere gjort søde .. 

Anmeld

15. juni 2011

sweet

Nille-pigen skriver:

Hej tøser

Jeg tænkte på om ikke det er ved at være tid at jeg tog graviditetstesten, da jeg stadig ikke har fået min periode, som ellers skulle være kommet i lørdags og den plejer at være meget regelmæssig... jeg har både kvalme, halsbrænd og har ekstremt ømme bryster... men jeg er bange for at testen er negativ og at det bare er noget jeg bilder mig ind... kender nogle af jer det?

sådan tror jeg vi er mange der har det men se du at få taget en test så du ikke skal gå og tænke for meget på det

Anmeld

15. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Nille-pigen skriver:

Hej tøser

Frygten for skuffelse kender alle der har prøvet vist. Jeg synes du skal teste. Du burde kunne teste ret positivt nu hvis det er 

Anmeld

15. juni 2011

tutsen

Men lad være med at blive skuffet hvis den er negativ. Nogle kan først teste positiv efter de er gået 14 dage over tid.

Jeg er selv på dag nr 43 i min cyklus, tidligere har de været på 28, 30, 32, 34 og senest på 33 dage. Ikke ligefrem regelmæssig, hvilket jo er noget møg at regne ud fra  Testede selv negativ i mandags men har symptomerne på en graviditet, ømme bryster, mega træt og rumlen i maven.

AAAAArg hvor er det forfærdeligt at gå og vente. Og nu ved jeg snart ikke hvornår jeg tør teste igen

Anmeld

15. juni 2011

Nille-pigen

tutsen skriver:

Men lad være med at blive skuffet hvis den er negativ. Nogle kan først teste positiv efter de er gået 14 dage over tid.

Jeg er selv på dag nr 43 i min cyklus, tidligere har de været på 28, 30, 32, 34 og senest på 33 dage. Ikke ligefrem regelmæssig, hvilket jo er noget møg at regne ud fra  Testede selv negativ i mandags men har symptomerne på en graviditet, ømme bryster, mega træt og rumlen i maven.

AAAAArg hvor er det forfærdeligt at gå og vente. Og nu ved jeg snart ikke hvornår jeg tør teste igen

tak jeg er glad for at jeg langt fra er den eneste der har det sådan... jeg  for at du tester positiv inden længe...  

regner med at vente til fredag med at teste hvor jeg er hjemme fra min ferie... så nu må vi se...

Anmeld

16. juni 2011

tutsen

Åååååh neeej så var der slimmet blod til morgen  

Kan psyken virkelig have så stor påvirkning  det er jo helt vildt at gå til dag 43. 

Nu kan jeg slet ikke regne med noget.

Tilgengæld kan jeg så drikke mig i hegnet lørdag til "vi rocker"

(bliver nødt til at se noget positivt i det her) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.