Godt du tager i fagforeningen.. Jeg synes ikke det er okay, og ville slette den pågældende der havde sladret, og hvis du ikke ved hvem det er, så havde jeg slettet alle kollegaer!
Jeg bor ret tæt på min gamle chef fra mit gamle arbejde - da jeg en gang lå syg med hals og lungebetændelse, fik jeg pludselig en indkaldelse til en fraværssamtale! Hun fortæller mig så at hun havde set mig komme cyklende nede fra stationen som er modsat hvor vi bor og gå ind i brugsen! Og det var ikke acceptabelt når jeg lå syg mente hun, så den ville jeg få en advarsel for!
Jeg prøvede ihærdigt og forklarer at jeg havde været på apoteket og hente penicillin og at jeg intet havde hjemme i køleskabet, og min mor bor i USA, far og papmor på ferie og søster og venner der arbejder og har familier derhjemme kunne de ikke hjælpe.
Jeg strøg hjem og ringede til FOA, som indkaldte min chef og jeg til samtale, FOA fik fjernet advarslen fra mig af, da det er lovligt, at jeg som enlig gerne må handle de nødvendige ting og gå på apoteket! Nogle chefer er skudt i bøtten!!
Anmeld