Så blev det december med alle dens fristelser....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2008

Honningblomst

Liva skriver:

Hej

Satser da helt sikkert på at veje mindre 1. januar end 1. december. Fristelser er der måske flere af i december, men det handler jo om det samme som resten af året, nemlig at modstå dem. Nu har jeg lige fået nogenlunde styr på min sukkerafhængighed og det agter jeg ikke at lade gå fløjten ved at spise en masse juleknas... Men jeg regner da med at skulle have lidt god julemad juleaften, og så spise mandariner og nødder i stedet for chokolade og småkager...

KH Liva

Lige nøjagtig samme indstilling jeg har...hellere slank og glad end fed i usund mad...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2008

Miamaja

Eva skriver:

Lige nøjagtig samme indstilling jeg har...hellere slank og glad end fed i usund mad...

nemlig det er meget dejligere at vaere i en slankere krop end fole sig oppustet og spise med daarlig samvittighed.

jeg spiser sundt lige til juleaften, ja og saa bagefter, hvor jeg saa vil raa aede uden at skaenke hvad jeg spiser en tanke. for der skal jeg bare hygge og spise usundt.

Anmeld

1. december 2008

Pia.

Jeg har den sødeste tand og ved det bliver en LAAAANG mdr. denne december .... men jeg vil kæmpe .... Dog vil jeg spise som jeg plejer til julefrokoster og juleaften...

Knus Pia 68 kilo tynd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.