Så blev det december med alle dens fristelser....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. december 2008

Honningblomst

Hej slanke-sunde piger...

Er I klar til at gå ind i dec uden at tage på??

Mit mål er at min vægt ikke er højere 1 jan. end den er i dag. Og det tror og håber jeg på kan lade sig gøre. Plejer ikke at tag på i dec.

Nå, men god sund dec. til alle...

Knus Eva...59,4 kg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2008

mette moren

tror ikk det lykkes her he he.... er pænt gravid efter hånden men held til jer andre

Anmeld

1. december 2008

Honningblomst

mette moren skriver:

tror ikk det lykkes her he he.... er pænt gravid efter hånden men held til jer andre

Så skal man da heller ikke tænke i vægt...
Glædelig december...
Knus..

Anmeld

1. december 2008

mette moren

Eva skriver:

Så skal man da heller ikke tænke i vægt...
Glædelig december...
Knus..

nej heldigvis for mig!!! elsker julen og dens søde sager så det er et godt tidspunkt at være gravid på!!

Anmeld

1. december 2008

Mira0911

Hehe kan vidst ikke undgå at tage på i denne måned...

Har jo en stor rund mave efterhånden....

Anmeld

1. december 2008

mette moren

Dutte84 skriver:

Hehe kan vidst ikke undgå at tage på i denne måned...

Har jo en stor rund mave efterhånden....

ja det er fedt så skulle der snige sig et par extra killo på i julen ses det nok ikk alligevel.. og den lille vil sikkert bare nyde det

Anmeld

1. december 2008

Mira0911

mette moren skriver:

ja det er fedt så skulle der snige sig et par extra killo på i julen ses det nok ikk alligevel.. og den lille vil sikkert bare nyde det

Nemlig...

Anmeld

1. december 2008

lonemus

Hej slanke-sunde piger...

Er I klar til at gå ind i dec uden at tage på??

Mit mål er at min vægt ikke er højere 1 jan. end den er i dag. Og det tror og håber jeg på kan lade sig gøre. Plejer ikke at tag på i dec.

Nå, men god sund dec. til alle...

Knus Eva...59,4 kg...

Hej søde Eva!

Ja, jeg er klar til december - med alt hvad det indebærer
Jeg kan ikke fordrage æbleskiver, gløgg drikker jeg højst 1 glas, øl gider jeg ikke drikke og juleslikket syntes jeg ikke er så lækkert - kun lige nougat'en, men den får man jo hurtigt nok af!
Det eneste jeg glæder mig til, er flæskestegen juleaften med rødkål og kartofler. Dér kan jeg nok ikke holde mig tilbage...men ris'a'la'manden rører jeg ikke.

Så jeg er nu ikke bekymret, jeg plejer ikke at tage på i december måned...jeg tager mest på resten af året

Lone

Anmeld

1. december 2008

twinboys

Ja jeg håber på at der ikke sniger sig alverdens søde lækkerier ind... Men det bliver hårdt, men vil undgå at tage på...

Majbritt

Anmeld

1. december 2008

Liva

Hej

Satser da helt sikkert på at veje mindre 1. januar end 1. december. Fristelser er der måske flere af i december, men det handler jo om det samme som resten af året, nemlig at modstå dem. Nu har jeg lige fået nogenlunde styr på min sukkerafhængighed og det agter jeg ikke at lade gå fløjten ved at spise en masse juleknas... Men jeg regner da med at skulle have lidt god julemad juleaften, og så spise mandariner og nødder i stedet for chokolade og småkager...

KH Liva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.