Ano. fds

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

STORT tilykke.

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

ej hvor strot... tillykke

takker 

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

rogerrasch skriver:

takker 

har du så været ved lægen eller har du en idé om hvor langt du er henne?

Anmeld

17. juni 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

har du så været ved lægen eller har du en idé om hvor langt du er henne?

lægen havde ikk tid til første graviditets undersøgelse før den 27  og der får jeg intet at vide fordi jeg har uregelmæssig menses så ved det først efter en scanning, mega frustrende, men tror jeg er længere henne end forventet for har da allerede nen lille sød mave på  men kan også være jeg er en af de personer der for mave meget tidligt så det er ikke til at vide hehe

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

rogerrasch skriver:

lægen havde ikk tid til første graviditets undersøgelse før den 27  og der får jeg intet at vide fordi jeg har uregelmæssig menses så ved det først efter en scanning, mega frustrende, men tror jeg er længere henne end forventet for har da allerede nen lille sød mave på  men kan også være jeg er en af de personer der for mave meget tidligt så det er ikke til at vide hehe

hehe jeg har også en sød lille mave på, og er meget træt, svimmel, har kvalme og mine madvaner er allerede begyndt at ændre sig men tilgengæld ingen brys spændinger!

Mener ikke jeg fik mave så tidligt sidste gang ( er 2 gangs gravid) så er også meget spændt!

Anmeld

17. juni 2011

Jemion

Stort tillykke

Anmeld

17. juni 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

hehe jeg har også en sød lille mave på, og er meget træt, svimmel, har kvalme og mine madvaner er allerede begyndt at ændre sig men tilgengæld ingen brys spændinger!

Mener ikke jeg fik mave så tidligt sidste gang ( er 2 gangs gravid) så er også meget spændt!

ja mon ikke jeg har store madvaner, skal helst ha 2 bakker jordbær om dagen heh også har jeg lidt brystspændinger, og minimal kvalme begyndte først idag, selvfølgelig når man køre i bil ehhe men det er heldigvis ikke så slemt endnu 

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

rogerrasch skriver:

ja mon ikke jeg har store madvaner, skal helst ha 2 bakker jordbær om dagen heh også har jeg lidt brystspændinger, og minimal kvalme begyndte først idag, selvfølgelig når man køre i bil ehhe men det er heldigvis ikke så slemt endnu 

mmm jordbær... savle savle

Hehe jeg kan slet ikke ha syltede agurker og inden jeg blev gravid kunne jeg ikke lide dressing men nu kan jeg dræbe for pasta salat med dressing!

Kvalmen kommer tit i forbindelse med mad lugte eller ligende,

Anmeld

18. juni 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

mmm jordbær... savle savle

Hehe jeg kan slet ikke ha syltede agurker og inden jeg blev gravid kunne jeg ikke lide dressing men nu kan jeg dræbe for pasta salat med dressing!

Kvalmen kommer tit i forbindelse med mad lugte eller ligende,

hehe ja okay min kvalme kommer somregel kun om morgenen ellers, og der ved jeg det er tegn på at få noget mad også er det væk igen 

Anmeld

18. juni 2011

Anonym trådstarter

rogerrasch skriver:

hehe ja okay min kvalme kommer somregel kun om morgenen ellers, og der ved jeg det er tegn på at få noget mad også er det væk igen 

hehe ja okay så er det da til at have med at gøre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.