Ønsker til de snarlige 4-årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Lise

Åh, det er så svært... aner ikke hvad Simon skal have, OVERHOVEDET!!!

Han siger at han ønsker sig en spidermandragt, og så har han nævnt noget med en barbiedukke og en dukke og en barnevogn og en sutteflaske og og og...

Det han leger allerallleralalaaallllermest er rolleleg; far, mor og børn (btw så er far storebroren, Simon er faren og han hedder Jens, Casper er babyen og jeg...jeg er papegøjen  for moren hun er død...hvad mener i???). Ellers holder han af at binde ting sammen (han kan ikke se en snor uden at binde den til noget (hvadsomhelst)), og så kan han lide at lege med vand - hvilket jeg IKKE holder af at han gør. Hvad giver man sådan et barn? En barbiedukke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

linemus

Lise skriver:

Han siger at han ønsker sig en spidermandragt, og så har han nævnt noget med en barbiedukke og en dukke og en barnevogn og en sutteflaske og og og...

Det han leger allerallleralalaaallllermest er rolleleg; far, mor og børn (btw så er far storebroren, Simon er faren og han hedder Jens, Casper er babyen og jeg...jeg er papegøjen  for moren hun er død...hvad mener i???). Ellers holder han af at binde ting sammen (han kan ikke se en snor uden at binde den til noget (hvadsomhelst)), og så kan han lide at lege med vand - hvilket jeg IKKE holder af at han gør. Hvad giver man sådan et barn? En barbiedukke?

Papegøje - hahaha

Herhjemme får vi dagligt besøg af Kristine (Nanna), hvis mor, far og baby også er døde Nogen gange skal hun dog hjem, fordi hendes mor har lavet mad, så konceptet holder ikke helt.

Anmeld

16. juni 2011

Marco2

Herhjemme tror jeg bare man kan ta' et legetøjskatalog, slå op på de lyserøde sider eller Hello Kitty siderne og så bare gå i krig 

ihvertfald hvis det står til Emily når hun kigger kataloger …

Men hendes ønskeseddel ser på nuværende tidspunkt således ud: (der er Emilys ønsker fra sidst ankomne katalog ikke med, samt moderen også har føjet lidt til...)

• brugte gamle retromøbler til legehuset. Gerne fra loppemarked eller lign.
  • gardiner til legehuset
  • lille skuffedarium: finérkasser fra trævarerfabrikkernes udsalg
  • gode bøger
  • Ting til Barbie
  • CD'ere.
  • Biler hvor dørene kan åbnes
  • Askepot dukke
  • Kreativ leg. Fx. Kroket, ringspil, puslespil (50 brikker el. mere)
  • udklædningstøj
  • Polly Pocket
  • leggings
  • gammel læderkuffert til udklædningstøj
  • træskrin med masser af rum til perler
  • voksendyne/pude med sengelinned/lagen

Anmeld

16. juni 2011

Susan1978

Lise skriver:

Lise, den dreng er bare så sjov...

Anmeld

16. juni 2011

Monica

Lise skriver:

Du er for sjavvvv.... Han er da fantastisk!!!

Anmeld

16. juni 2011

Tynen

Stellas ønsker:

Knæ- og albuebeskyttere (Vi øver cykling uden støttehjul)
Barbie
Ridehjelm
Ridestøvler
Overalls (Man er vel en drengepige med egen værktøjskasse)
Tilskud til stor seng (Så juniorsengen kan overtage næste barn)
Alt med sæbebobler

Jeg har indtil videre købt et album til glansbilleder samt et par ark.
Derudover får hun hestestalden fra Belville.

Anmeld

18. juni 2011

Mikkelmusen

Hvordan pokker får i børnene til at fortælle hvad de ønsker sig? Hvis man spørger FIluca siger hun "Hvaaaaad?" og bliver man ved siger hun fjollede ting som is, chokolade osv... Det er sgu ikke nemt.

Anmeld

18. juni 2011

Tynen

Mikkelmusen skriver:

Hvordan pokker får i børnene til at fortælle hvad de ønsker sig? Hvis man spørger FIluca siger hun "Hvaaaaad?" og bliver man ved siger hun fjollede ting som is, chokolade osv... Det er sgu ikke nemt.

Sku´ man ha´ spurgt dem?????!!!

Fårk... Nu er ønskesedlen delt ud

(De gange vi har spurgt har svaret altid været: En pony og en hest og en lille hest og en lyserød hest og en...... )

Anmeld

18. juni 2011

Tynen

Mikkelmusen skriver:

Sku´ man ha´ spurgt dem?????!!!

Fårk... Nu er ønskesedlen delt ud

(De gange vi har spurgt har svaret altid været: En pony og en hest og en lille hest og en lyserød hest og en...... )

Anmeld

18. juni 2011

..

Smilla ønsker sig en hvid/brun hest som skal hedde Pony... Derudover ønsker hun sig kager...

Vi har købt en rigtig flot build a bear til hende som har lyserød prinsessekjole på, har også købt sølvsko til bamsen og et par klip klappere magen til nogen Smilla selv har. Derudover har vi købt en kjole og en skjorte til hende. Vi siger til andre at hun ønsker sig Bobles i lilla eller lyserød, elefanten og den store fisk (dem har Mikas og hun vil også gerne have dem til hendes værelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.